1 bilplats

snowbird

Ny medlem
1 bilplats
Jag söker någon (1 plats kvar) som vill åka med ned till Österrike nästa fredag den 28:e november. Bilen går till St Anton och därifrån finns tågförbindelse om man skall till någon annan ort. Bra att vara ute i tid om jobb och boende behöver fixas.

Pehr
tele:0707-413 481
bor i: Göteborg

1 bilplats
Hola. Later ju skitbra det dar med att aka bil. Jag bor i spanien nu men ska se till att pallra mig hem i tid. Finns det plats kvar? Vilken tid aker vi?
luego /Johan

1 bilplats
Jag skrev själv i ett inlägg att min skitbil hade rasat, och att jag behövde en ride ner till St:Anton. Då när jag går och grubblar som mest på hur jag skall ta mig ner så ringer min gammla far på mobilen. Han undrar lite kort om jag har lyckats pilla ordning på bilhelvetet. Jag svarar nej. Då säger han lite kvickt -ja men jag har ju köpt en passat, disel, jag kan ju köra er ner!!!!!!!
Först srattade jag sen tänkte jag efter lite och det är nog inte så tokigt. Även om vi tre som skall ner får betala bränsle för en t,o,t resa så blir det nog inte så fasligt dyrt! I bland är det inte så tokigt med de gammal.
Dessutom så får ju farssan se vad det är man har och skall syssla med sissta tiden!

Syns på Funky!!!

Tillbaka
Topp