Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej!"
Som rubriken lyder så finns det en plats i en lägenhet i Verbier. Vi ser helst att det är en tjej som får platsen eftersom vi andra är tjejer och vi kommer att dela samma rum...
Hör av er snarast!
Hallå!
Jag kanske är intresserad!
Är en 19årig tjej som just nu jobbar i Sthlm. var och säsongade i Chamonix förra vintern och är lite sugen igen. Har inga kompisar som vill ut den här gången så hade gärna haft roomies! Jag hade dock inte tänkt stanna så länge: 1-2 månader eftersom jag jobbar! när ska ni dit? hade det varit ok om jag bodde där en kortare tid eller måste det vara någon permanent? Hör av er!
MVH
Thomasine
e intresserad!! men avslutar bartenderutb. 4/1så kan komma ner direkt efter den och stanna LÄNGE!!!!:D
E 20bast glad och livlig, gjorde en säsong på rhodos i sommras så tänkte att en vintersäsong kunde va minst lika ku!!!!:P
Hör av er snarast!!