e intresserad!! men avslutar bartenderutb. 4/1så kan komma ner direkt efter den och stanna LÄNGE!!!!:D
E 20bast glad och livlig, gjorde en säsong på rhodos i sommras så tänkte att en vintersäsong kunde va minst lika ku!!!!:P
Hör av er snarast!!
Kramar Michaela