M Matte85 Ny medlem 2005-10-24 1 ledig plats i Verbier #1 Tjena! Har en ledig plats kver i en riktigt schysst lägenhet i Verbier. Hör av er om ni e intresserade!
Tjena! Har en ledig plats kver i en riktigt schysst lägenhet i Verbier. Hör av er om ni e intresserade!
Figgchen Ny medlem 2005-10-25 1 ledig plats i Verbier #2 Tjena! Jag är absolut intresserad! Läge? Kostnad? Hör av dig så fort som möjligt. msn: figgchen@hotmail.com
Tjena! Jag är absolut intresserad! Läge? Kostnad? Hör av dig så fort som möjligt. msn: figgchen@hotmail.com
admskij Ny medlem 2005-10-25 1 ledig plats i Verbier #3 Jag tar den lätt, men vi är två st. men har inget problem att klämma ihop os i samma säng.. allt för ett boende!!! Om det är lugnt med er?
Jag tar den lätt, men vi är två st. men har inget problem att klämma ihop os i samma säng.. allt för ett boende!!! Om det är lugnt med er?
D ditz Ny medlem 2005-10-25 1 ledig plats i Verbier #4 Tja! Jag tar den jättegärna, är 21, rökfri Pris? Läge? Mvh Ditz 0707993802 / lemuria25@hotmail.com