1 Plats kvar i bil till St Anton o Zell

guzI

Ny medlem
1 Plats kvar i bil till St Anton o Zell
nu på måndag (1a dec) åker vi bil från örebro via norrköping och sedan e4an till st anton för att sedan dra vidare till Zell am see (Kan självklart stanna i Salbach, Kaprun, Kitzbühln osv.)
Hör av er!
Gustaf tel 0708190950
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp