1 plats över i Chamonix!

Annie1989

Ny medlem
1 plats över i Chamonix!
Hej!

Vi har en plats över i en lägenhet i Chamonix Sud. Hyran är på 4500 € för hela säsongen, alltså 300 €/person/månad.

Två 20-åriga vänner som beger oss för vår andra säsong, planerar att åka ner i början av december och sen stanna säsongen ut.

Har en sängplats över så hör av dig om du är intresserad!!

Ha de gött / Annie och Fabian

1 plats över i Chamonix!
Hej
Jag är en go och glad tjej på 20 år. Jag har varit jättesugen på att säsonga nu till vintern och snappade därför upp det här erbjudandet på en gång. Det verkar jättetrevligt och skulle inte tveka att åka ner, jag har inget jobb för tillfället men om jag bara visste att jag hade boende så skulle jag kunna börja söka på en gång :)

Om det är något speciellt ni vill veta om mig så hör gärna av er!

/Astrid

1 plats över i Chamonix!
Hej! Jag är en 19 årig tjej som också är i samma situation som Astrid och letar jobb för fullt, är verkligen intresserad så hör av er om ni inte redan fyllt platsen:)

Ha det fint!
Mollie

1 plats över i Chamonix!
Tjaba! Jag är en kille på 20 år som ska ner till chamonix i december. Jag kommer bo i argentiere men flyttar gärna ner i stan med er. Maila mig på Oskarperson@hotmail.com eller adda min facebook med samma namn så kan vi snacka mer.

Peace!

Senast ändrad:
1 plats över i Chamonix!
Hej

Kille 23 år letar boende. Åker ner i december och stannar så länge jag kan!
Hör gärna av dig till mig, kubakarl@hotmail.com

För övrigt letar jag resa ner, från Göteborg. Nån som vill ha sällskap?

Ha de/ Kalle

1 plats över i Chamonix!
Intresserad! Jag slutar jobba sista november och vill till chamonix så fort som möjligt efter det. Åker ensam och letar efter nånstans att bo och folk att hänga med.

Tillbaka
Topp