10/11 Outfit!

10/11 Outfit!

Overall: Avalaan Moonwalker
Hjälm: Sweet Trooper PK
Handskar: Burton, Ejendahls
Skidor: Line Prophet 100
Stavar: ja
Pjäxor: Nordica Supercharger
Goggles: Smith, Scott, Uvex....

10/11 Outfit!
På bilden har jag mina Oakley Crowbar.. tillkommer även ett par splice om någon vecka.. förmodligen en poc hjälm så snart de börjar trilla in i näraffärerna så man kan prova ut en. Till detta set kommer även k2 disoderly skidor, scott (orange, gröna) stavar, Salomon spk kaos och en lila tall-tee också tillkomma !

Jacka- Rip curl xl 82 cm
Byxor- Burton [ak] xxl
Tall tees- 96 cm

Senast ändrad:
10/11 Outfit!
jag skulle nog strunta i att köpa ett par splice o nya skidor och istället lägga pengar på en ny längre jacka och en najs hood :) annars var de najs!

10/11 Outfit!
Fiddeponken sa:
På bilden har jag mina Oakley Crowbar.. tillkommer även ett par splice om någon vecka.. förmodligen en poc hjälm så snart de börjar trilla in i näraffärerna så man kan prova ut en. Till detta set kommer även k2 disoderly skidor, scott (orange, gröna) stavar, Salomon spk kaos och en lila tall-tee också tillkomma !

Jacka- Rip curl xl 82 cm
Byxor- Burton [ak] xxl
Tall tees- 96 cm
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/001863ac96a424a49ce5a8ddfe6778bb.jpg[/url]
hatar alla som har typ 2 dm längre tall tee än jackan!

10/11 Outfit!
JuliusHedin sa:
Fiddeponken sa:

Jacka- Rip curl xl 82 cm
Byxor- Burton [ak] xxl
Tall tees- 96 cm
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/001863ac96a424a49ce5a8ddfe6778bb.jpg[/url]
Me to...

10/11 Outfit!
JuliusHedin sa:
Fiddeponken sa:

Jacka- Rip curl xl 82 cm
Byxor- Burton [ak] xxl
Tall tees- 96 cm
ser ut som hans ben är 4 dm långa...

10/11 Outfit!
Haha de va helvete vad alla skulle börja gnälla nu direkt då :O :(:(:( jag ska faktiskt sy upp mina tees då de blev lite väl långa kände jag själv :)

och jag kan garantera dig att jag inte har 4 dm långa ben.. är 183 så jag skulle vara väldigt konstigt skapt om mina ben skulle va 4 dm långa faktiskt :)

10/11 Outfit!
mahir sa:
JuliusHedin sa:
Fiddeponken sa:

Jacka- Rip curl xl 82 cm
Byxor- Burton [ak] xxl
Tall tees- 96 cm
ser ut som hans ben är 4 dm långa...
Tvivlar starkt på din åsikt :)

10/11 Outfit!
JuliusHedin sa:
AHH!! Varför alla dessa påhopp?! Du har förmodligen ingen aning om hur mycket han betalat själv eller jobbat ihop. Den svenska avundsjukan, ajajaj...

10/11 Outfit!

Oakley Jacka
Volcom byxor
Bataleon Goliath 161

Vette fan men de skär sig lite kanske. Får kanske bli ett par nya byxor i vinter :)

10/11 Outfit!
b3r63c.jpg

thuggar på som aldrig förr.

Appertiffmössa
Spy bias

Burton traction
Burton pipeglöves

zimtstern bat twill

Burton ion

10/11 Outfit!
Jacka: Colour men´s cargo jacket / Burton poacher
Byxor: Nike 6.0 Budmo pant / Saga (till salu)
Hjälm: Poc T-Hall
Handskar: Kombi J.Olsson
Pjäxor: SPK kreation
Skidor: head Mojo (billigt å bra xD)
Goggles: Smith
Stavar: K2 pucblik enemy
Bandana: DC / K2

Tillbaka
Topp