10/11 Outfit!

10/11 Outfit!
magnusericsson sa:
PeJi sa:
PeJi sa:
ingen som har förslag på matchande talltee? eller ska jag ha nått helt random, nått som sticker ut?:) vad tycker ni?
Är det inte hela konceptet med tall tees, att den ska hänga nedanför jackan?
Han menar att sticka ut ur mängden tror jag . tex med en rosa blå grön lysande tall tee typ :P

10/11 Outfit!
Kör med
jacka: salomon gangsta L
byxor: salomon gangsta L, salomon gAngsterpants dream purple M, foursquare pants black XL
skidor: salomon lab teneighty cr Johnsson PRO modell
stavar: scott 85cm
Handskar: armada Ar6 pipe gloves
bindningar: salomon 957
hjälm: giro g10, head black nkd
gogglar: scott ransom black
hoodies: stor svArt, flanell skjorta.

Ska vell införskaffa ngn ny tröja och nya stavar, annars blir det så här :)
ge tips på ngt mer coolt :)

Senast ändrad:
10/11 Outfit!
magnusericsson sa:
PeJi sa:
PeJi sa:
ingen som har förslag på matchande talltee? eller ska jag ha nått helt random, nått som sticker ut?:) vad tycker ni?
rolig du var där.
menar självklart nån färg som sticker ut, kanske inte lila eller vit? eftersom jackan består av dessa färger. mathshjärna!

10/11 Outfit!
PeJi sa:
magnusericsson sa:
PeJi sa:
rolig du var där.
menar självklart nån färg som sticker ut, kanske inte lila eller vit? eftersom jackan består av dessa färger. mathshjärna!
en grå level 1 tall T skulle sitta bra ;)

10/11 Outfit!
PeJi sa:
magnusericsson sa:
PeJi sa:
rolig du var där.
Förstår ingen ironi i dagenssamhälle? :(

10/11 Outfit!
10/11 Outfit!

Någon som vet var man kan hitta denna burton jackan? Hittar ingen olive. vad tycks btw?

Burton
RONIN 2L UTILITY JACKET Olive

10/11 Outfit!
typ, en grön jacka.. nå svarta braller. ett par blåa pjäxor, ganska nice faktiskt!
och nån svart hjälm!
men det ser faktiskt snyggare ut på än vad det vad det är skrivet!

10/11 Outfit!
Senast ändrad:
10/11 Outfit!
07.jpg

10/11 Outfit!
BoStrOm sa:
RobinLjus sa:
ärligt så tror jag att det skulle se hemskt ut :/ skulle köra med jackan och kanske ett par vita eller röda byxor?
har en rätt fet känsla av det med, kommer inte bli bra alls. Testa att lägga ihop dom i paint så ser du lite mer hur det blir tillsammans :)

10/11 Outfit!
Jockemedkniven sa:
BoStrOm sa:
RobinLjus sa:
ärligt så tror jag att det skulle se hemskt ut :/ skulle köra med jackan och kanske ett par vita eller röda byxor?
har en rätt fet känsla av det med, kommer inte bli bra alls. Testa att lägga ihop dom i paint så ser du lite mer hur det blir tillsammans :)
inte snyggt, när jag hade air raiden du köpte av mig robin så testade jag allamina pants till, och gangster pantsen var nog det fulaste jag sett till ! :p

10/11 Outfit!
BoStrOm sa:
RobinLjus sa:
Jag skaffar nog ett par vita pants då:)

10/11 Outfit!
RobinLjus sa:
BoStrOm sa:
RobinLjus sa:
Jag skaffar nog ett par vita pants då:)
gör så det blir najjs :p

10/11 Outfit!
Tycker man ska fråga Lab-teneighty om man tvekar eller har frågor. han verkar vara freerides egen fashionista.

Tillbaka
Topp