10/11 Outfit!

10/11 Outfit!
Åh en uppvisningstråd om favoritkollektionen ;). Jag visar bara min älskade Oneill jacka samt mina Googles från Scott om det är okej. Det är så extremt mycket reklam här alltså. Enligt forumreglerna är ju sånt förbjudet. :rolleyes: Aja här mitt bidrag.

10/11 Outfit!
I3ea sa:
Åh en uppvisningstråd om favoritkollektionen ;). Jag visar bara min älskade Oneill jacka samt mina Googles från Scott om det är okej. Det är så extremt mycket reklam här alltså. Enligt forumreglerna är ju sånt förbjudet. :rolleyes: Aja här mitt bidrag.

[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/d200f0f8ec66481475f335d622da216d.jpg[/url]
Ja fast det är nog inte reklam på så sätt som är förbjudet.. Dock för egna företag osv.

Fin bild, eller.

10/11 Outfit!
Schulle sa:
[url]http://img42.imageshack.us/img42/2808/setupcr.jpg[/url]

Jackor: Armad Static, Oakley Corked, Colour Parka
Byxor: Armad Subversion, Oakley Corked, Colour cargo pants
Pjäxor: Salomon SPK pro
Skidor: Armada Halo 176, Armada JJ 185
Goggles: Oakley Splice
-Canary blue/Bright yellow custom med lila Old School strap
-Neon fire
-Polished White
-Jet black
-Purple Haze custom med gul strap och gula outriggers
Linser till detta:
-Dark Grey
-Black iridium
-Fireiridium
-Hi yellow
-Blue iridium
-Pink iridium
Stavar: Armad Triad
Hoodie: Armad Fievel (Tall fit)
Hjälmar: Poc receptor Lila och Blå
Handskar: Armada Riot, Oakley Park glove,
Tall tee: Freeride Jibber

/S
det var inte lite kläder!

10/11 Outfit!

Kass bild liten spegel osv... Menmen.. Det där är förra årets outfit, Tycker den är ganska ful, Så ska nog köpa lite nya grejor. Om nån har nåt förslag på nåt snyggt inte så jätta dyrt länka gjärna :) Har funderat på att behålla jackan och köpa röda byxor ;P Men jaja tips är välkommna!

10/11 Outfit!
wille61 sa:
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/c194f7a02c9d9e06fe5074e484360e4d.jpg[/url]

Kass bild liten spegel osv... Menmen.. Det där är förra årets outfit, Tycker den är ganska ful, Så ska nog köpa lite nya grejor. Om nån har nåt förslag på nåt snyggt inte så jätta dyrt länka gjärna :) Har funderat på att behålla jackan och köpa röda byxor ;P Men jaja tips är välkommna!
fixa nya goggles och lite större kläder typ. köp svarta byxor

10/11 Outfit!
jSegerstrom sa:
Parken sa:
Är du säker på att du har tagit tillräckligt många bilder för att vi ska fatta vad du kommer åka med för grejer?

10/11 Outfit!
eff sa:
wille61 sa:
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/c194f7a02c9d9e06fe5074e484360e4d.jpg[/url]

Tack för tips! Kör med cross googles atm därför dom är så stora, Sen ska se om jag hittar några bra kläder nånstanns ;) Hadde tänkt att införskaffa nya skidor också så kommer bli dyrt den här säsongen ^^

10/11 Outfit!
wille61 sa:
eff sa:
wille61 sa:

Tack för tips! Kör med cross googles atm därför dom är så stora, Sen ska se om jag hittar några bra kläder nånstanns ;) Hadde tänkt att införskaffa nya skidor också så kommer bli dyrt den här säsongen ^^
Köp begagnat! Bästa tipset någonsin, rea funkar utmärkt också.

10/11 Outfit!
view.php

Väljer att kalla den railoutfit.

Senast ändrad:
10/11 Outfit!
Misterister sa:
feeelixfreey sa:
GOS sa:
Dude! Det är något fel på sidan, får google-varningar hela tiden.

Btw håller jag med dig, sjukt onödigt att lägga pengar på massa annat oviktigt ;)
fick en trojan när jag gick in på sidan!!!!!!!!!
Känns som att hans setup blir ganska dyr ändå, lär ju inte ha mycket inkomst på en hemsida med virus. Fick även jag varning och sitter utan virusskydd förtillfället så smittas datorn kommer jag personligen åka och knäcka samtliga skidor på lager.

Styr upp hemsidan eller lägg ner, har bevisligen varit sådär ett tag nu. Att du dessutom länkar till den trots kännedom om detta känns som fruktansvärt bra reklam! Båda för sidan och för förtroendet för dig som säljare
Saken är så att one.com som jag HADE som webbhotell fick virus och det smittade min sida, därför jag nu håller på att byta och göra om det på med en ny sida som kommer upp inom kort. Så om du vill knäcka skidorna för ett problem som jag inte hade någon kontroll över för fem öre så varsågod.

10/11 Outfit!
Schulle sa:
Misterister sa:
feeelixfreey sa:
fick en trojan när jag gick in på sidan!!!!!!!!!
Känns som att hans setup blir ganska dyr ändå, lär ju inte ha mycket inkomst på en hemsida med virus. Fick även jag varning och sitter utan virusskydd förtillfället så smittas datorn kommer jag personligen åka och knäcka samtliga skidor på lager.

Styr upp hemsidan eller lägg ner, har bevisligen varit sådär ett tag nu. Att du dessutom länkar till den trots kännedom om detta känns som fruktansvärt bra reklam! Båda för sidan och för förtroendet för dig som säljare
Saken är så att one.com som jag HADE som webbhotell fick virus och det smittade min sida, därför jag nu håller på att byta och göra om det på med en ny sida som kommer upp inom kort. Så om du vill knäcka skidorna för ett problem som jag inte hade någon kontroll över för fem öre så varsågod.
Då sitter man inte och länkar sidan på sveriges störst skidforum. Du kunde stängt ner sidan?
Nä jag kommer i alla fall att se det som ett oseriöst företag.

10/11 Outfit!
Misterister sa:
Schulle sa:
Misterister sa:

Då sitter man inte och länkar sidan på sveriges störst skidforum. Du kunde stängt ner sidan?
Nä jag kommer i alla fall att se det som ett oseriöst företag.
MrIster har en poäng. Attacken kunde ha skötts mycket snyggare, man sänder lite halvtaskiga vibbar genom att låta sidan vara uppe medan den är infekterad.

Tillbaka
Topp