100% parkskida

100% parkskida
Vet inte om du har bestämt dig för vilken skida du ska ha, men som några har nämnt tidigare är Fischer Addict riktigt styva med bra pop om man åker lite agressivare/ väger mer. Riktigt sköna skidor! Dom görs som längst i 181cm.

100% parkskida
Linder,
Då ses vi kanske? Ska du jobba eller bara glida?

Simon,
Det handlar om priset till väldigt stor del också. Har inte mer pengar än jag har. Kollar på sport-conrad.com. Det är uteslutet att handla skidor ur en butik eftersom priset stiger mest minst 50%.

Tips på fler billiga sidor mottages dock hjärtligt!

100% parkskida
nithro sa:
Linder,

Simon,
Det handlar om priset till väldigt stor del också. Har inte mer pengar än jag har. Kollar på sport-conrad.com. Det är uteslutet att handla skidor ur en butik eftersom priset stiger mest minst 50%.

Det lär vi göra, ska köra taxi kvällar / nätter och vara i backen under dan va det tänkt :)

www.skidbutiken.com är billiga fast det är ju över din budget eftersom dom inte har så mycket gammalt :P

100% parkskida
linder sa:
nithro sa:
Linder,

Simon,

Det lär vi göra, ska köra taxi kvällar / nätter och vara i backen under dan va det tänkt :)

www.skidbutiken.com är billiga fast det är ju över din budget eftersom dom inte har så mycket gammalt :P
Taxi-Kent :D hehe

Har du kört taxi förut? Funderar på att fixa taxikort när jag fyller 20 (eller är det 21?). Hur är det?

Skidbutiken var lite dyra tyckte jag. Blir nog Notorious med jester 0708. Ska dock vänta och köpa pjäxor först, känns viktigare.

Åker om 6 dagar! yay

100% parkskida
Skidbutiken.com ÄGER SÖNDER skiiiiiiiiiiiiit billiga också!! man tjänar typ 3000-5000 på sina köp om man har tur o hittar ettt bra pris

100% parkskida
nithro sa:
linder sa:
nithro sa:
Linder,

Simon,

Taxi-Kent :D hehe

Har du kört taxi förut? Funderar på att fixa taxikort när jag fyller 20 (eller är det 21?). Hur är det?

Skidbutiken var lite dyra tyckte jag. Blir nog Notorious med jester 0708. Ska dock vänta och köpa pjäxor först, känns viktigare.

Åker om 6 dagar! yay
Har inte kört någon taxi innan men nångång ska vara den första, 21 är det på taxi :/

Pjäxor är bra mycket viktigare! Stick in på verkstan vetja så får du riktig hjälp !

http://www.verkstanare.se

100% parkskida
maxudd sa:
Skidbutiken.com ÄGER SÖNDER skiiiiiiiiiiiiit billiga också!! man tjänar typ 3000-5000 på sina köp om man har tur o hittar ettt bra pris
Om man har tur och hittar ett bra pris så kan man ju tjäna 3-5000 på alla sidor ... haha :D

Tillbaka
Topp