Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Träna mycket i vinter.. börja med 360 och sen 540 och uppåt tills du når 1080... =D
Nä men kolla på freerides "köp&sälj", du kanske hittar ett par finfina...
mm, man tar gamla mjölkpaket med insidan utåt och smetar på lite vasselin så blir det ett jävla glid. sen tar du såna där karborrband man har för att fästa ihop skidorna i varandra (100:- på stadium) som bindningar.