118100 sms-tjänst.

• Trådstartare Trådstartare dudemeister
  • Start datum Start datum
118100 sms-tjänst.
Jag satt och tänkte ut någon riktig fråga som dom inte skulle kunna svara på. Fråga då hur jeppenators promodel såg ut, detta var innan den var färdigställd.

Fick svaret:
Jeppenators promodel har ett glatt intryck. Det finns en glad nallebjörn på vänstra skidan, och hjärtan, stjänor och ett äpple på den andra. Sedan finns det glada kaniner och smileysar på nederdelen av skidan. Den är värkligen en fet skapelse! Ha det bra.

Haha, sjukt! ingen som frågat och fått fel svar?

118100 sms-tjänst.
skicka inte in de e slöseri med pengar de är sånna som jag och coctail sofia som siter och svarar på frågorna!!!!!! ni slösar penhar!

118100 sms-tjänst.
- Kan en bäver para sig med en ål?

- En bäver kan inte para sig med en ål då den skulle slingra sig undan. Antagligen går det inte heller eftersom ålen är i Sargassohavet och bävern är i dammen.

Whaaaat?

118100 sms-tjänst.
har frågat vem är johan dahlstedt alltså mig själv. dom gav till svar att jag var en driftig person som gillade äventyr och kolla på solnedgången vid tisken. en liten sjö i falun där jag bor..haha sjukt kul tjänst som är bra att ha på krogen!

en kompis frågade om han var för full för att beställa en till öl då han blev nekad av bartendern, dom gav till svar att eftersom han stavade rätt och slog rätt nummer så va han god nog för en till öl, visade bartendern som skratte och gav han en öl!!
helt underbar tjänst!

118100 sms-tjänst.
har frågat vem är johan dahlstedt alltså mig själv. dom gav till svar att jag var en driftig person som gillade äventyr och kolla på solnedgången vid tisken. en liten sjö i falun där jag bor..haha sjukt kul tjänst som är bra att ha på krogen!

en kompis frågade om han var för full för att beställa en till öl då han blev nekad av bartendern, dom gav till svar att eftersom han stavade rätt och slog rätt nummer så va han god nog för en till öl, visade bartendern som skratte och gav han en öl!!
helt underbar tjänst!

118100 sms-tjänst.
Ingen mer än jag som sutit på prov och dratt iväg ett sms om nån fråga som man inte kan ? :D

Sen skickade jag en fråga om vem jag var :)

svaret var : Om du inte vet vem du är så tycker vi på 118100 att du borde be en kompis beskriva dej så att du kan hitta dej själv igen . :D tyckte ja va ett lite roligt svar :P

118100 sms-tjänst.
Min kompis frågade hur mycket mäsk han skulle få ut om han använde 3 liter jäst 5 liter vatten och socker.

Han fick till svar att det är förbjudet att bränna hemma och att de kunde ge 1-4 år i fängelse. Väldigt kul faktiskt:D

118100 sms-tjänst.
poontuns sa:
Min kompis frågade hur mycket mäsk han skulle få ut om han använde 3 liter jäst 5 liter vatten och socker.

Han fick till svar att det är förbjudet att bränna hemma och att de kunde ge 1-4 år i fängelse. Väldigt kul faktiskt:D
F.Ö mäsk e så jävla vidrigt !

118100 sms-tjänst.
frågade vad det är som bestämmer lösligheten på ett salt. På det svarade dom: tyvärr kan kan vi inte svara på den här frågan.

118100 sms-tjänst.
fattar ni inte!? 118100 har dragit igång denna tjänst för att få folk att fråga saker för att det e kul! ni blir ju så j*vla lurade. det e ett helt perfekt knep eftersom folk e dumma i huvet. tänk logiskt.

118100 sms-tjänst.
älskar värkligen den här tråden och alla dess sjuka frågor. bäst var ju nästan fighten mellan korven och ostmackan! fortsätt lasta upp era frågor! :D

118100 sms-tjänst.
- Hur många gitarrer har tobias nyberg i älvsbyn?

- 118100 tror att tobias har ganska många gitarrer, vi gissar på 15 st plus en leksaksgitarr.

Vilken var helt fel!!

118100 sms-tjänst.
TheFibretech sa:
Jag satt och tänkte ut någon riktig fråga som dom inte skulle kunna svara på. Fråga då hur jeppenators promodel såg ut, detta var innan den var färdigställd.

Fick svaret:
Jeppenators promodel har ett glatt intryck. Det finns en glad nallebjörn på vänstra skidan, och hjärtan, stjänor och ett äpple på den andra. Sedan finns det glada kaniner och smileysar på nederdelen av skidan. Den är värkligen en fet skapelse! Ha det bra.

Haha, sjukt! ingen som frågat och fått fel svar?
Kolla ett inlägg under. Måste ju ha varit Titti som svarat på den :)

118100 sms-tjänst.
poontuns sa:

Det är inte olaglit att göra mäsk, däremot att destilare det .

118100 sms-tjänst.
hur mycket förlorar sveriges pizzabagare på alla som inte äter upp sina kanter?

men kom på att dom inte förlorar något efter ett tag, man betalar ju pizzan innan man äter xD

118100 sms-tjänst.
Frågade, vad handlar pst/Q - Teflonminne om ? fick först svaret att dom inte kunnde svara på det just nu sen 3 dagar senar fick jag ett sms att dom inte kunde svara på frågan.... Dålit tycker jag, med en så lätt fråga....

Snödjup

Tillbaka
Topp