Fiberteknologi
Aktiv medlem
118100 sms-tjänst.
vad kostar det att smsa dom? rå dyrt eller?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
smsa och kollaaendrew sa:hur mkt kostar ett sånt där sms då? låter svinkul ju
F.Ö mäsk e så jävla vidrigt !poontuns sa:Min kompis frågade hur mycket mäsk han skulle få ut om han använde 3 liter jäst 5 liter vatten och socker.
Han fick till svar att det är förbjudet att bränna hemma och att de kunde ge 1-4 år i fängelse. Väldigt kul faktiskt:D
Kolla ett inlägg under. Måste ju ha varit Titti som svarat på denTheFibretech sa:Jag satt och tänkte ut någon riktig fråga som dom inte skulle kunna svara på. Fråga då hur jeppenators promodel såg ut, detta var innan den var färdigställd.
Fick svaret:
Jeppenators promodel har ett glatt intryck. Det finns en glad nallebjörn på vänstra skidan, och hjärtan, stjänor och ett äpple på den andra. Sedan finns det glada kaniner och smileysar på nederdelen av skidan. Den är värkligen en fet skapelse! Ha det bra.
Haha, sjukt! ingen som frågat och fått fel svar?
Det är inte olaglit att göra mäsk, däremot att destilare det .poontuns sa:Min kompis frågade hur mycket mäsk han skulle få ut om han använde 3 liter jäst 5 liter vatten och socker.
Han fick till svar att det är förbjudet att bränna hemma och att de kunde ge 1-4 år i fängelse. Väldigt kul faktiskt:D