14 Januari

14 Januari
alltså, om man kollar på hur han kör switch 5or i filmen så ser dom jävligt farliga ut... Han sladdar ju som fan... Men jävligt synd att sånt kan hända, gammal nyhet btw..

14 Januari
a_ahlnas sa:
brorkanin sa:
a_ahlnas sa:
synd att en jibbare ska gå bort i huvud taget, och som ekdahl säger tror ja inte nån av hans kompisar vill lägga ut det heller,
är du dum i huvet eller? vadå synd att en jibbare gått bort? det är ju för fan en människa, en jibber är ingen egen ras ...idiot
mkt o lipa över jag sörjer ju för att man inte tänker på att sporten är så farlig!. oh sporten kallas jibb alltså är han en jibbare. sen är de väll tråkigt att nån dör i huvudtaget men eftersom man utövar den sporten själv. Sen kanske ja inte är bäst på att förmedla vad ja menar. men d utror ju att ja mena nå dåligt bullfitta.
din mamma är en bullfitta, bara för att du är en sån idiot så ska inte det gå ut öer andra...skriv då att det är synd att en MÄNNISKA har gått bort...

14 Januari
Tråkigt att en människa går bort , han förtjänade att lva och pusha sporten!

Vad var det för rick han skulle göra på uppvärmningen?

klaga inte på stavningen för jag är full nu! avslutningein föfan!ä

14 Januari
brorkanin sa:
a_ahlnas sa:
brorkanin sa:
är du dum i huvet eller? vadå synd att en jibbare gått bort? det är ju för fan en människa, en jibber är ingen egen ras ...idiot
mkt o lipa över jag sörjer ju för att man inte tänker på att sporten är så farlig!. oh sporten kallas jibb alltså är han en jibbare. sen är de väll tråkigt att nån dör i huvudtaget men eftersom man utövar den sporten själv. Sen kanske ja inte är bäst på att förmedla vad ja menar. men d utror ju att ja mena nå dåligt bullfitta.
din mamma är en bullfitta, bara för att du är en sån idiot så ska inte det gå ut öer andra...skriv då att det är synd att en MÄNNISKA har gått bort...
vad ere för fel på dig brorkanin? det känns onöndigt att börja tjafsa om hur a_ahlnas skriver sitt citat när en jibber/människa faktiskt har dött! om du nu är sugen på att bråka så gör det någon annanstans..

Rest in Peace Asher.

14 Januari
alltså pallar tjafsa när en människa( jibber som ja hoppas älskar skidor framför allt annat) har gått bort....menar nu tjafset mellan brorkanin och a_ahlnas

14 Januari
Tillbaka
Topp