jibbkrille
Medlem
14 Januari
alltså, om man kollar på hur han kör switch 5or i filmen så ser dom jävligt farliga ut... Han sladdar ju som fan... Men jävligt synd att sånt kan hända, gammal nyhet btw..
ruskigt tragiskt det härskiiminator sa:vad heter låten i den film som ekdahl la in? men som sagt skit tråkigt att en jibbare ska behöva dö för nåt han älska skit synd R.I.P
din mamma är en bullfitta, bara för att du är en sån idiot så ska inte det gå ut öer andra...skriv då att det är synd att en MÄNNISKA har gått bort...a_ahlnas sa:mkt o lipa över jag sörjer ju för att man inte tänker på att sporten är så farlig!. oh sporten kallas jibb alltså är han en jibbare. sen är de väll tråkigt att nån dör i huvudtaget men eftersom man utövar den sporten själv. Sen kanske ja inte är bäst på att förmedla vad ja menar. men d utror ju att ja mena nå dåligt bullfitta.brorkanin sa:är du dum i huvet eller? vadå synd att en jibbare gått bort? det är ju för fan en människa, en jibber är ingen egen ras ...idiota_ahlnas sa:synd att en jibbare ska gå bort i huvud taget, och som ekdahl säger tror ja inte nån av hans kompisar vill lägga ut det heller,
vad ere för fel på dig brorkanin? det känns onöndigt att börja tjafsa om hur a_ahlnas skriver sitt citat när en jibber/människa faktiskt har dött! om du nu är sugen på att bråka så gör det någon annanstans..brorkanin sa:din mamma är en bullfitta, bara för att du är en sån idiot så ska inte det gå ut öer andra...skriv då att det är synd att en MÄNNISKA har gått bort...a_ahlnas sa:mkt o lipa över jag sörjer ju för att man inte tänker på att sporten är så farlig!. oh sporten kallas jibb alltså är han en jibbare. sen är de väll tråkigt att nån dör i huvudtaget men eftersom man utövar den sporten själv. Sen kanske ja inte är bäst på att förmedla vad ja menar. men d utror ju att ja mena nå dåligt bullfitta.brorkanin sa:är du dum i huvet eller? vadå synd att en jibbare gått bort? det är ju för fan en människa, en jibber är ingen egen ras ...idiot
switch 5WilheIm sa:Tråkigt att en människa går bort , han förtjänade att lva och pusha sporten!
Vad var det för rick han skulle göra på uppvärmningen?
klaga inte på stavningen för jag är full nu! avslutningein föfan!ä
Wyclef Jean - Perfect Gentlemanskiiminator sa:vad heter låten i den film som ekdahl la in?
Ååååh nu hajjar jag , ''Sorry'' R.I.Pa_ahlnas sa:ni båda e ju körda! Läs vad jag skrev. jibbare för han jibbar och man själv håller på med sporten och tror inte sånt händerNightmareZ sa:Braaaa sagt! så är det!brorkanin sa:är du dum i huvet eller? vadå synd att en jibbare gått bort? det är ju för fan en människa, en jibber är ingen egen ras ...idiot
ligger nått i det du säjer antar jagjeppenator sa:men jag dör fan heldre på skidorna än på dödsbädden när jag är 95..