IvanTheMan
Medlem
2:a säsongen var?
Denna vinter har spenderats i österrikiska saalbach. Utmärkt ställe att spendera första året på enligt mig. Det var billigt att bo (vårt boende i centrum kostade 9000 per skalle för tre månader), billig mat och billigt liftkort. Byn var mysig och säsongarantalet var lagom mycket vilket gjorde att sammanhållningen blev god. Det enda som svek lite var den farliga branta och klipprika åkningen. Bra offpist fanns att hitta eftersom vi hade mycke snö under hela säsongen, men fallhöjden var aldrig nåt att skryta med och bristen på kul klippor att hoppa var ganska påtaglig även om vi hittade lite.
till nästa säsong söker jag nu ett ställe som är liknande men högre mer fallhöj och brantare!
har kollat lite på ischgl, serre chevalier....antar att schweiz är uteslutet om man vill komma undan någorlunda billigt...likaså de större orterna i la france.
nån som har nåt tips om nåt ställer som kanske tillfredställer mina behov?
till nästa säsong söker jag nu ett ställe som är liknande men högre mer fallhöj och brantare!
har kollat lite på ischgl, serre chevalier....antar att schweiz är uteslutet om man vill komma undan någorlunda billigt...likaså de större orterna i la france.
nån som har nåt tips om nåt ställer som kanske tillfredställer mina behov?