Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Vi är 2 killar som är inne på att säsonga i alperna, vi har inte bestämt oss för var så om det är någon som behöver människor för att fylla upp ett boende tveka inte, släng iväg ett PM idag! :D
Med risk för att låta som universums tråkigaste person: det kommer upp ett par stycken såna här trådar om dagen just nu. De som har boenden som behöver fyllas ut skapar egna trådar om det - ta kontakt med dem via de trådarna, eller bumpa existerande trådar som heter något i stil med "Ortsnamn 13/14" (allesammans finns i Skibumforumet). Har ni bestämt er för en specifik ort och den inte har någon 13/14-tråd är ni mer än välkomna att starta en sådan men annars föreslår jag att ni ägnar någon timme åt skibumforumet - där finns massor med information, och där kanske ni även kan bena ut mer exakt vart ni vill åka. Att veta det brukar underlätta.
Kan även tipsa om Köp & Sälj. Där finns en flik som heter "Boende", ibland dyker det upp alpboenden där.