2 killar söker boende/sambos i St Anton för en hel säsong!

oHarlert

Ny medlem
Hej alla glada.

Jag och min gode vän Jonas är två killar från Kalmar. Vi är båda 21 och ska göra våran första säsong i Alperna i år. Från vad vi har läst oss fram till så är det ekonomiskt fördelaktigt att bo flera och av denna anledning söker vi nu fler som tänker i samma banor. Vi kommer åka mot st Anton nån gång nästa vecka men vi ska nog stanna i några städer på vägen men räknar med att vara uppe runt den 20:e och söka på plats. Har kollat upp en del alternativ i förväg också men vill inte ta något innan vi sett det på plats.

Om detta verkar intressant eller har något att erbjuda kan ni skicka ett pm.

SNE & SNÖ Skirejser har lediga sängplatser i deras guidelägenhet i St Anton. Den nyrenoverade lägenheten är stor och har plats till sex personer. Lägenheten ligger centralt i St Anton.

Priset för en sängplats ligger mellan 17 000 och 19 000 SEK i perioden 5/1 till 1/5.

Vi erbjuder transport ned till St Anton för 1 200 SEK i minibuss. Bussen avgår från Köpenhamn till St Anton 16/12 eller 4/1.

Är detta intressant kan du kontakta Martin på telefon +45 7023 1819 eller martin@skirejser.dk

//Lisa
lisa@skirejser.dk

Hej! jag ska ner till anton i början av december och behöver en sängplats. Om ni hittar något bra så är jag väldigt intresserad av att ta del av den lägenheten!

mvh
Mathias

Hej
Jag har planerat en säsong i St.Anton och tar gärna en ledig sängplats eller så kan vi slå ihop oss och tsm söka flerbäddslägenheter!

Hej igen!! Vi är nu på plats i Sankt anton am arlberg, ska börja leta lägenheter imorgon och återkommer med mer information då. Vi stannar i övrigt på http://www.haus-sepp-gruber.am-arlberg.info/ om någon skulle råka befinna sig i Sankt anton och har lust att ses, diskutera lägenhet, ta en öl eller whatever.

Tack för tipset Lisa! i har redan åkt ner men finns säkert andra som finner nytta av din post. Ang. lägenhet hoppas vi hitta något redan tills december.

Hej. Tack för tipset. Vi anlände för 1h sen o tar nu in på hous sepp. E också ute efter boende säsongen ut. Ses över en kall imorn?

Låter som en bra idé! Mitt nummer här i Österrike är 0680-2310452, slå mig en pling imorgon så kan vi styra upp något :)

Antar att ni hittat boende vid detta lag. Om det är så att ni har 2 sängplatser över är vi mycket intresserade och åker ner imorgon 10/12, hör gärna av er på 0046737070927 isf så bjuder vi på några kalla.

Tillbaka
Topp