2 killar söker säsongsboende i val d'isere/tignes

tobias_melin

Ny medlem
vi är 2 danske killar, som åker ner i bil i sluten af jan. vi har tidl. gjort 3 säsonger i val d. vi åker skidor värje dag men fester också iblandt... vi behöves inte myget plats og er både trevlige og og nemme at bo tilsamms med.
mvh Sune og Tobias

Senast ändrad:
hejsan! Jag har just nu ett boende i Tignes hela säsongen, håller just nu på att kolla upp om det går att sova 5 personer i den. hör av er om ni är intresserade!
Hälsningar caroline

hey caroline.
jag har pratet med min kompis. vi er intresserade, men vil gerne vente lidt med at dra beslutninger. hör gerna af deg, når du vet, om det går bra at bo 5 i lägenheten...
jag gläder meg sykt til at komme ner!!!
mvh tobias

hej!
så ligger det till. boendet är anpassat för 4. det vill säga att det finns fyra sängar. lägenheten är uppdelad så att det finns två sängar i ett rum och två ute i vardagsrummet.
annars är lägeheten uppbyggd som en vanlig alplya med separat duch/bad och toalett.
Som det ser ut på bilderna skulle vi tre tjejer kunna dela på rummet med två sängar och sen köpa en madrass att ha på golvet. då skulle alltså ni ha era sängar i vardagsrummet.
lite kö till toaletten skulle det säkert bli men det skulle fungera!

förövrigt är lägenheten 35 kvm och om vi är fem som delar på Hyran hamnar vi på 1100 Euro per person.

bilder på lägenheten finns på
www.theangelsden.com klicka vidare till accomodation och sedan heter lägenheten MICA i listan som finns till höger.

hör av er så snart som möjligt!

//carro

hey caroline
tak for dit svar. det höres jättebra ut!! jag skal skriva deg så fort som mögligt!
mvh tobias

Tjo!
Vi har en lägenhet från idag till säsongen ut i Valdisere/la daille.
intresserade så hör av er snarast, vi är redan här nere.
Tjingeling

Tillbaka
Topp