2 lediga platser i cham

sandra1

Ny medlem
2 lediga platser i cham
Låter trevligt! Var i Cham. ligger den? Kostnad mm...? Ska ner i vinter, tänkte åka början av januari så det skulle ju passa bra...
/sandra
epost: sandra-k@spray.se
Hör gärna av dig!

2 lediga platser i cham
jag är verkligen sugen på att hänga på... var ligger den, kostnad? hör gärna av dig...

/oscar
etanes_divra16@hotmail.com

2 lediga platser i cham
Lyan ligger i lyxiga sud, och kommer att kosta cirkus 16,000sek per person inkl deposition och turistskatt...

2 lediga platser i cham
Tjah!

Jag är mycket intresseras utav ett boende!
Hör gärna av dig in det är intressant!

0730-455285!

Ha det!

2 lediga platser i cham
tja
jag är sugen på att hänga med ner till alperna, om du har en plats kvar är det bara att svara så hänger jag med.
jag heter André är tjugo och bor i linköping, jag åker mest skidor och helst i offpistterräng

2 lediga platser i cham
låter helt klart intressant!! hör av dig om hur stor den är, för hur många personer osv...
antingen hit eller oxå på fisk_e_gott@yahoo.se

2 lediga platser i cham
Bra jobbat!

16 laxar är helt klart överkommligt. Jag ska ner efter nyår men har varken boende eller kompisar... (...som vill hänga med). Jag är helt klart intresserad!

Vi hörs!

2 lediga platser i cham
.. följer oxå gärna med! Söt flicka från gbg, 20 år, åker både snowboard å skidor, längtar efter att få lära känna dig, malin3332@hotmail.com
// malin

2 lediga platser i cham
"följer oxå gärna med! Söt flicka från gbg, 20 år, åker både snowboard å skidor, längtar efter att få lära känna dig, malin3332@hotmail.com
// malin"

Lite kontaktannonskänsla...:)

2 lediga platser i cham
Hejje!! Är det några platser kvar eller?? Låter riktigt lockande, inte farligt pris och ligger bra?? Hör jätte gärna av dig å berätta hur läget ser ut! /Janna

2 lediga platser i cham
Hej!!! Är galet sugen på att dela lägenhet med dig!!! Vi är tre tjejer från Stockholm som ska säsonga i Chamonix. Vi behöver inte bo tillsammans så vi letar efter 1-3 sängplatser. Hör jätte gärna av dig!!! Mitt tel. nr.
070 453 42 70 /Emelie

2 lediga platser i cham
Hej. Lät inte så dumt. Är riktigt sugen på just en lägenhet i Cham sud. Hör gärna av dig! har du 1-2 (helst 2) platser över så hör gärna av dig/David

2 lediga platser i cham
Efter mycket om och men så är det så att den nu finns 2 platser lediga i lyan. Så hör av er om ni är intresserade?!
Även alla som har skrivit förut kan höra av sig igen.

Mvh...

Tommy

2 lediga platser i cham
Det ni har o erbjuda låter mycket intressant. Kul kille från malmoe som mer än gärna vill bo med er.
Hör av er till illpostino@hotmail.com eller svara här på sajten.

Väntar mig svar
Charlie

2 lediga platser i cham
Tjena. Jag och min tjejkompis är väldigt sugna på din lya. Vi är 20 år, kommer från skellefteå och är ruggigt peppade på en hel massa puder.

/Pär

2 lediga platser i cham
Hej!

Jag e väldigt intresserad om det fortfarande finns nån plats kvar. Jag e en trevlig grabb som gärna vill spendera en säsong i alperna och åka en massa skidor. Hör gärna av dig till tobiaserixon@hotmail.com
/Tobias

2 lediga platser i cham
Hade igentligen åka säsong 04/05 men tänkte kolla hur du fått den och hur mkt den kostar. Det vore grymr snällt om du kunde skriva till meg på victor_apelgren@yahoo.se.
Lär skriva igen.
Med mycket vänlig hälsning/ Victor Apelgren

2 lediga platser i cham
Tja!
är också mycket intresserad av detta boende!
Glad 19 årig stockholms tjej som älskar att åka skidor!
skriv gärna och berätta mer till rwastgard@hotmail.com!
hörs!

Tillbaka
Topp