Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Låter trevligt! Var i Cham. ligger den? Kostnad mm...? Ska ner i vinter, tänkte åka början av januari så det skulle ju passa bra...
/sandra
epost: sandra-k@spray.se
Hör gärna av dig!
tja
jag är sugen på att hänga med ner till alperna, om du har en plats kvar är det bara att svara så hänger jag med.
jag heter André är tjugo och bor i linköping, jag åker mest skidor och helst i offpistterräng
16 laxar är helt klart överkommligt. Jag ska ner efter nyår men har varken boende eller kompisar... (...som vill hänga med). Jag är helt klart intresserad!
Hejje!! Är det några platser kvar eller?? Låter riktigt lockande, inte farligt pris och ligger bra?? Hör jätte gärna av dig å berätta hur läget ser ut! /Janna
Hej!!! Är galet sugen på att dela lägenhet med dig!!! Vi är tre tjejer från Stockholm som ska säsonga i Chamonix. Vi behöver inte bo tillsammans så vi letar efter 1-3 sängplatser. Hör jätte gärna av dig!!! Mitt tel. nr.
070 453 42 70 /Emelie
Efter mycket om och men så är det så att den nu finns 2 platser lediga i lyan. Så hör av er om ni är intresserade?!
Även alla som har skrivit förut kan höra av sig igen.
Det ni har o erbjuda låter mycket intressant. Kul kille från malmoe som mer än gärna vill bo med er.
Hör av er till illpostino@hotmail.com eller svara här på sajten.
Jag e väldigt intresserad om det fortfarande finns nån plats kvar. Jag e en trevlig grabb som gärna vill spendera en säsong i alperna och åka en massa skidor. Hör gärna av dig till tobiaserixon@hotmail.com
/Tobias
Hade igentligen åka säsong 04/05 men tänkte kolla hur du fått den och hur mkt den kostar. Det vore grymr snällt om du kunde skriva till meg på victor_apelgren@yahoo.se.
Lär skriva igen.
Med mycket vänlig hälsning/ Victor Apelgren
Tja!
är också mycket intresserad av detta boende!
Glad 19 årig stockholms tjej som älskar att åka skidor!
skriv gärna och berätta mer till rwastgard@hotmail.com!
hörs!