2 SNYGGA tjejer söker boende i Åre

Alltså, ni är ute på tok för sent, det mesta boendet var ju slut redan i juni/juli.
Inneboende kan fungera, men inte hos mig. nackdelen när det flyttar in fastboende är ju att det går in färre fastboende på samma yta om säsongare, vi bor nu 2 pers i en lägenhet som det tidigar bodde 5 säsongare i. men jag är ju inte direkt keen på att ha inneboende i den även om det nog får plats.

Så får varje fastboende så minskar antalet säsongarsovplatser ;)

:) Sätt upp en lapp uppe på torpet, har i tur så kanske några av säsongarna som flyttar in i skistars lägenheter under de kommande veckorna kan tänkas klämma in några till mot betalning eller dyl.

/m

wolverin,

1. Tagga ner lite. Som jocke säger skämtar vi bara med (Inte om. Eller tja, det går väl hand i hand ibland ;) tjejerna och använder hela tiden en klart ironisk ton.. Att döma av hur själva inlägget är skrivet kunde man gissa att det är roliga brudar man kan skämta lite med och vi tog tillfället i akt. Dessutom är de säkert bara glada för att få inlägget bumpat lite.

2. Skall du använda de/dem istf dom så gör det rätt.

Med det sagt, så lycka till med boendet... Min första säsong (sent påkommen, i Åre) bodde jag första två veckorna jäkligt lyxigt - I en garderob.
Sedan på en madrass i en hall bredvid pjäxorna resten av vintern. Fostrande, kan vi kalla det.

den vänstra( brunetten) kan få sova hos mig v.14 i Åre gratis, har ingen ledig säng men hon får
gärna dela med mig ! gosh !

Senast redigerad av en moderator:
Bra Karin.. men vafan? När börja du heta Karin, Trash? :-D

Jag kan faktiskt rekomendera Karin (brunetten) som rumskamrat. Den andra vet jag inte, men har hon hälften av allt som Karin har så tror jag nog att nån får jackpot.
Tigger man länge nog så visar hon tuttarna i födelsedagspresent!
Rock on, halelulja!

Hojvall sa:
02:45 är de flesta rätt snygga ;)
kvart i tre går man ju redan hem från labans nöjd och glad med en kebabmacka. krogarna stänger två i åre...

tips till tjejerna som söker boende. lägg vikten i annonsen på ert skidintresse så lär fler bli intresserade. jägerslukande partybrudar finns det på tok för många i den här byn under säsong ändå

Ni får nog nöja er! rätt kört med boende inne i Åre tror jag! Jag Kommer bo i Järpen :) Men Jag kommer jobba i undersåker

Haha, kul läsning... Man skrattar sig genom alla inlägg... underhållande.

Bra skrivet tjejer!

ni är typiska sånna där tjejer som är onödiga och tar boende plats i åre när det finns sånna som verkligen behöver boende där. så jag tycker verkligen ni ska strunta i de

men om Gurra-gurra-gurra läser o kollar lite i tråden så borde han märka att tråden är 2 år och 10 månader gammal, tror inte dom fortfarande letar efter ett boende idag :P

JockeSki sa:
Att bo med SNYGGA tjejer är inget att rekommendera :) eftersom:

1. Man vill hela tiden ligga med dom men får inte för tjejer ser problem med att ligga med sånna dom känner och bor med (vilket kan va sant om det blir struligt och man måste ses varje dag för att man bor ihop, MEN... så tänker inte killar :P ).

2. Man inser att dom är skitsnygga men att dom är sjukt blåsta i huvudet (för dom vill inte ligga med mig :) ) vilket gör att man inte vet om man ska va snäll mot dom för att EV. få chansen att ligga med dom eller om man ska dissa dom för att dom är dumma i huvudet. (Och chansar man och är supertrevlig mot som och ÄNDÅ inte får ligga så är man FUCKED eftersom man varit trevlig mot en som inte förtjänar det)

3. Man vaknar mitt i natten av att dom har sexuellt umgänge med nån äcklig bratt.

MEN... :) så finns ju faktiskt chansen att tjejerna man bor med är asheta, trevliga, roliga och man FÅR ligga med dom :) Dock brukar sannolikheten vara ganska låg på detta.

Rock out with your cock out! Over and out.
Haha, kung

Tillbaka
Topp