2 sovplaster sökes i Verbier v.7

he11e

Ny medlem
2 sovplaster sökes i Verbier v.7
Hej! Jag och min syster planerar att åka till Verbier v.7 och söker boende. Vi är flexibla och har inget emot att dela boende med andra, förutsatt att det finns två lediga sovplatser.
/Helena
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp