2010 Mode

2010 Mode
mange411 sa:
simon_t sa:
jajamen, lite längre jackor (dock inte till knäna!) och tajtare pants! äntligen får man väl säga! hoppas alla skippar dom otroligt fula brallorna i XXXXXL och satsar på något mer stilrent. fast å andra sidan skulle det inte vara så roligt om alla upptäckte att det är snyggare med tajtare pants.. då börjar ju alla gangsters att åka omkring i det och dom vill man ju för allt i världen inte förknippas med..usch
Det som var hett på snowboard detta år låter det som, allt är som vanligt med andra ORD ;) HEHEHEHE

Pajzzzz
Äru pucko eller? Hur många brädåkare har XXXXXL?

2010 Mode
MartinGisselman sa:
mange411 sa:
simon_t sa:
jajamen, lite längre jackor (dock inte till knäna!) och tajtare pants! äntligen får man väl säga! hoppas alla skippar dom otroligt fula brallorna i XXXXXL och satsar på något mer stilrent. fast å andra sidan skulle det inte vara så roligt om alla upptäckte att det är snyggare med tajtare pants.. då börjar ju alla gangsters att åka omkring i det och dom vill man ju för allt i världen inte förknippas med..usch
Det som var hett på snowboard detta år låter det som, allt är som vanligt med andra ORD ;) HEHEHEHE

Pajzzzz
Äru pucko eller? Hur många brädåkare har XXXXXL?
Han menar nog att de åkte runt med tajta brallor.

2010 Mode
luddelarsson sa:
Har köpt en jacka som går till knäna (tredje jackan för säsongen :D), så det blir ju till å satsa på baggy. Problemet är ju förstås att jag måste få tag i en ännu längre tall-tee....

Men som sagt så är det väll wallisch å gubbsen som bestämmer.
Finns ju vissa märken som har Tall på jackor också ;)

2010 Mode
min förhoppning är att man ska göra som man känner och ingen ska dryga hur man än ser ut!

Vill man se ut som harlaut och vara superwangster så gört!

vill man se ut som en sportlovsturist i full everestmundering så gört!

vill man vara punk med nitar och jeansjacka så gört!

2010 Mode
hyllengren sa:
min förhoppning är att man ska göra som man känner och ingen ska dryga hur man än ser ut!

Vill man se ut som harlaut och vara superwangster så gört!

vill man se ut som en sportlovsturist i full everestmundering så gört!

vill man vara punk med nitar och jeansjacka så gört!
det kommer nog tyvärr aldrig att hända, det finns alltid nån som h8ar vad man än gör :(

Tillbaka
Topp