2010 Powder mag. Buyers Guide

Inget nytt och bara tillverkarens egna beskrivningar, flera mindre tillverkare saknas och då är ändå de från samma sida pölen.

Senast ändrad:
Men det är ju ändå lite coolt med alla tillverkares egna videos!

Det ända som sticker ut är Kneebinding... inte direkt nått välkänt, läst lite om den på tgr men ingen aning om den fungerar i praktiken. om man ser till standard så är det jävligt dyrt för en din 12 bindning.

Någon som har sett ett par på riktigt? eller till och med åkt på ett par?

balanselius sa:
Inget nytt och bara tillverkarens egna beskrivningar, flera mindre tillverkare saknas och då är ändå de från samma sida pölen.
sant att flera mindre märken saknas, men ändå en riktigt värd buyer's guide om du frågar mig! Kul också som koppen89 nämnde, med deras egna små videos!

simonthyrberg sa:
balanselius sa:
sant att flera mindre märken saknas, men ändå en riktigt värd buyer's guide om du frågar mig! Kul också som koppen89 nämnde, med deras egna små videos!
videona är ju bra ifall de vrider och vänder på laggen så man ser formen på rocker osv men det är ju "reps" som pratar och de säger ju det som förväntas av dem.

Edit: De skriver ju faktiskt små minibeskrivningar av dem men det är långt ifrån recensioner.

Senast ändrad:
balanselius sa:
simonthyrberg sa:
balanselius sa:
videona är ju bra ifall de vrider och vänder på laggen så man ser formen på rocker osv men det är ju "reps" som pratar och de säger ju det som förväntas av dem.

Edit: De skriver ju faktiskt små minibeskrivningar av dem men det är långt ifrån recensioner.
det är ju precis det dom gör (i dom flesta videos). visar hur mkt rocker och spannet o.s.v.

Vadå!? Dynastar presenterade inte något utav Legend Mythic Rider skidan! Den som jag hade spetsat in mig på att köpa nästa upplaga av... Är det bara på videon/sidan eller har dom slopat den skidan?

Schnuff sa:
Vadå!? Dynastar presenterade inte något utav Legend Mythic Rider skidan! Den som jag hade spetsat in mig på att köpa nästa upplaga av... Är det bara på videon/sidan eller har dom slopat den skidan?
det är ju puderskidor. mythic rider kvalar inte riktigt in i den kategorin längre...

Tillbaka
Topp