Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Härligt att höra att du ska till Saalbach!!Kanonkul ju!!Ska själv dit om två veckor=)Har redan fixat boende,men kan ha lite upplysningar om du e intresserad!Kanske att de har boende kvar/Mvh Jenni
Ska oxå till saalbach om två veckor med lilla jenni, skitkul att det kommer ännu fler svenskar dit ner och bränner en säsong där. Har du varit i saalbach innan och vet alla grymma offpistrepor redan? Då vet jag vet som får guida oss runt... Men du har ju tjötat med jenni oxå, så jag hoppas vi ses där nere!
tjena
har samma problem som du, jag och en polare sticker vid nyår men har inte heller fått någonstans att bo det är roligt att det är så många svenskar som ska ner, det blir nog ett jävla drag. om du mot förmodan har tipps om boende så hör av dig.
ha det!