3 killar boende ValD'Isere/Tignes el Chamonix

PuderJohan

Ny medlem
Vi är tre killar som letar boende eller eventuella rumskompisar för boende under skidsäsong. Från början av Januari och framåt. Hör av er om ni är intresserade eller har några förslag.

Hälsningar
Johan, Fabian och Niklas

f.edeland@hotmail.com

Hej!

Jag är en 20-årig tjej från göteborg som också letar boende/rumskompisar i samma tidsperiod.
Tänkte höra om ni hittat något ännu? Jag är mycket intresserad av att dela lägenhet!

/Cissi

Jag har det perfekta boendet för er:D

Det är en vindsvåning mitt i centrala Val D'Isere, bara 100 meter ifrån liftcentrum, som är utmärkt för tre personer! Vindsvåningen är 30 kvm och är en del av en tvåvåningslägenhet på 60 kvm.

Ni kommer att dela lägenheten med mig, jag har varit i Val D'Isere många säsonger och har stor kännedom om området, backarna och byn. Jag kommer att bo i ett separat rum på nedervåningen.

På nedervåningen finns mitt sovrum, ett kök och vardagsrum. På övervåningen finns ett separat badrum, en separat toalett och en väldigt öppen planlösning. Det finns stora möjligheter till ommöblering om ni vill ha andra sängar etc.

Har ni även polare som vill komma att hälsa på någon vecka så finns det plats för dem att sova i vardagsrummet gratis.

Om ni är intresserade är det bästa om ni skickar ett SMS med er emailadress till
+33 6 24 86 88 04 då jag inte kollar min mail så ofta här i Val D'Isere och jag kan skicka bilder och ytterliga information till er.

Priset kommer att ligga på ca 2000 euro per person, ingen deposition och allt inkluderat så ni behöver inte tänka på kostnader för el, vatten och liknande.

Hälsningar från Val D'Isere

Richh

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp