3 månaders säsong i breckenridge med två lirare!

christian_L

Ny medlem
Hallå gott folk :D

Tänkte bara kolla om det är någon där ute som är sugen att hänga med mig och min polare Tim för att säsonga i breckenridge (CO)

Vi har fixat ett skitbra boende och nu är det så här att de flesta boenden är bara anpassade för 3 personer och uppåt och just denna stuga är för 3-4 personer så vi tänkte kolla om någon ville haka på ? :)

Tveka inte att höra av er till mig om ni är sugna.

MVH Christian Lindström

eff sa:
"Our places are single family residences. They are small chalets in a resort area with amenities, 3 miles from Breckenridge on the free Sumitt Shuttle line. the chalet has a bedroom, full bath and full kitchen and living area. the sofa makes into a bed and, or there is a "short" loft for sleeping. Mattresses on the floor, and the height of the loft is only 4 1/2 foot tall.
For the winter months we charge $1200 per month for 2 person occupancy. There is a holiday surcharge for over Christmas and New Years $250 per week. There is also a cleaning fee of $75 at the end of your stay, applicable taxes and processing fee. Hope you saw the pictures of chalet #5 on our website www.rbreckenridgechalet.com "

Detta är ett utav de bästa ställena vi hittade iaf, sen vart det några svenskar som bodde där förra året som vart hur nöjda som helst. Så är vi tre pers kommer vi undan ganska billigt tycker jag :D

Har snackat med Tom och jag och en polare är lite sugna men jag hör av mig om det.
Är det bråttom att bestämma sig? förstår att ni vill veta tidigt om vi ska med men tänkte om ni ska beställa allt och så väldigt snart.

Senast ändrad:
Jag är intresserad, skönt med 3 månaders, när var det ni tänkte åka?

Om ni ska iväg kan det vara en bra idé att köpa liftkorten innan dom börjar höja priserna under hösten. Se också upp med att de slutar helt sälja säsongskort nån gång in november tror jag.

Själv åkte jag förra året på Colorado Pass, men jag ser att man inte kan köpa dom om man inte hade ett pass förra året. Epic pass är najs om ni vill dra till Vail då det dumpar (bättre offpist där) men då behövs bil...

HenningO sa:
Om ni ska iväg kan det vara en bra idé att köpa liftkorten innan dom börjar höja priserna under hösten. Se också upp med att de slutar helt sälja säsongskort nån gång in november tror jag.

Själv åkte jag förra året på Colorado Pass, men jag ser att man inte kan köpa dom om man inte hade ett pass förra året. Epic pass är najs om ni vill dra till Vail då det dumpar (bättre offpist där) men då behövs bil...
Ganska säker på att det är samma liftkortspriser på de säsongskort som de kan köpa fram till det datumet de slutar sälja dem, brukar vara någongång i slutet sv november! Sen går ett säsongskort på 10000+ :)

hej fins det någon platts kvar? ja drar dit om 2 veckor å har inget boende, väldigt intresserad, peace mats

Tillbaka
Topp