hej, jag och en polare tänkte dra ner o säsonga i början av december, din lägenhet låter mkt bra, hur många är ni som ska in i den? är de en fräsch lägenhet? har ni bil ner? jag o min kompis kanske kan fixa bil, i alla fall, tänktedu jobba där nere oxå? hojta om du är intresserad!
nilsgustavsjoberg@gmail.com
MVH
Nils