32 Boots

Korpen7

Ny medlem
32 Boots
MÅSTE köpa nya boots i år då mina gamla är uttänjda, utslitna och smutsiga. Har hört att jag som inte promenerar omkring på så stora tassar (40-41) ska köpa mig ett par Thirtytwo för att de har bra boots för mindre fötter. Har letat runt lite på internet men vet inte var jag ska få tag i dem! Vill gärna testa ett par innan jag köper så internet affärer känns inte helt rätt.

Någon som har koll på var jag kan hitta dem och/eller har testat märket och har ett utlåtande?
Bor i Göteborg så gärna i närområdet och inte i Övre Kalix...

Peace out

32 Boots
Köpte mig ett par förra säsongen. Tycker det är fruktansvärda, så till vida att de inte släpper igenom något syre, vilket gör att fukt stannar kvar i skon. Således blir fötterna väldigt snabbt fuktiga och kalla. Skulle rekommendera ett annat märke. Cheers!

32 Boots
Ojsan. Tack för ditt svar litto, var jätte bra att jag fick höra det. Hade lite problem med boots i år och vill absolut inte råka ut för det denna säsongen också. Thirty Two verkar ju inget vidare utan jag får helt enkelt leta vidare.
Har du något förslag på märke?
Best regards!

32 Boots
jag kan varmt rekomendera Vans BFB. De är sjukt bra och snygga och stadiga, har allt man behöver och vill ha. Jag tror i alla fall på namnet efter att ha kört på ett par i två säsonger (Best Fucking Boot) :)

32 Boots
Blev lite liv i den här tråden till slut. Blandade reaktioner på Thirtytwo märker jag. Problemet verkar vara att man inte kan få tag i dem i Göteborg utan att köpa via internet och eftersom jag hade problem med mina gamla boots vill jag helst av allt se och pröva ett par innan jag köper.
Yahmna och Sebbe b: Känner ni igen problemet som litto skriver om?

32 Boots
Har haft två par 32 TM-TWO och nu 306. Jag gillar mina boots skarpt vad gäller passform och komfort. Har aldrig haft problem med fuktiga skor, dock så har min sula gått sönder två gånger på TM-TWO därav 305 som håller än. Jag skulle försöka testa ett par, finns in One Off i Göteborg? Alla skor är olika så se till att testa innan du köper. Lycka till!

Senast ändrad:
32 Boots
Tack för ditt svar! Verkar inte som om One Off finns i Göteborg. Synd för kommer inte att köpa mig ett par utan att ha provat. Vet inte heller om jag vågar chansa på att dra ner till Österrike och hoppas att det finns ett par där. Får kanske överge den idén och satsa på något annat märke men eftersom många verkar gilla 32 känns det ju lite surt.

32 Boots
TACK Freeridegbg! Känner att jag har verkat totalt manisk över märket men det verkar ju som om folk överlag är mer än nöjda med bootsen.
Ska ta mig en titt på Concrete.

32 Boots
32 TM-TWO kör jag med köpte dom därför jag har breda stora fötter så att dom skulle va bra till små fötter vet jag inte. Dock har jag kört burton innan dom var mycket smalare.

Är nöjd med minna dock luktar dom helvete efter en varm vår vecka med mycke sol i alperna.

32 Boots
32 har hafft 3 par alla har vart grymt schöööna att åka i men men nu till det negativa har alla 3 släppt i sulan så ska du åka mkt kanse du ska välja ett annat märke om du ändå bestämer dej för att köpa ett par 32 se till att få med 1-2 par extra snöre 32 bots äter snören !!!

32 Boots
32 Lashed är faktisk riktigt sköna tycker jag, Snörena kan gå av som sagt men det är väl därför man får med två par snören till dem. Kanske är för tidigt för att köpa dem i butik just nu, har väl inte kommit än tror jag?

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp