.

.
det är ju klart skönare att köra på ett kliint räcke än på ett skrovligt..
så om du har orken så skulle jag nog tagit bort det värsta av rostet och liknande.
 
.
japp ^ det funkar utmärkt!

edit: men stora rostflaggor som du kan hacka fast i ska du ändå ta bort tycker jag ;)
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp