Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
360 frontside eller backside?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Teku" data-source="post: 287252" data-attributes="member: 64515"><p>??????? va?!! så här är det! att man brukar lära sig fs först eftersom en hälrotation går snabbare än en tårotation.. och alla sätter ju inte sin första trea i ett hopp utan på en kant lr knöll osv och den större delen snurrar då fs.. sen att goofy åkare snurrar bs låter ju helt stört.. det sitter ju inte i våra psyken att man ska snurra vänster.. sen apropå duckstance så är det en smak sak.. många tycker det är skönare eftersom dom alltid kört med det och det kanske är sant att man får bättre pop och rotation med duckstance.. fast det g'ller ju bara om du ska snurra 7or o mer (typ)...</p><p></p><p>Men om jag var du skulle jag börja med fs på små kanter..</p><p>fast det är ju bara att testa och känna vad som känns bäst</p><p></p><p>peacee</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Teku, post: 287252, member: 64515"] ??????? va?!! så här är det! att man brukar lära sig fs först eftersom en hälrotation går snabbare än en tårotation.. och alla sätter ju inte sin första trea i ett hopp utan på en kant lr knöll osv och den större delen snurrar då fs.. sen att goofy åkare snurrar bs låter ju helt stört.. det sitter ju inte i våra psyken att man ska snurra vänster.. sen apropå duckstance så är det en smak sak.. många tycker det är skönare eftersom dom alltid kört med det och det kanske är sant att man får bättre pop och rotation med duckstance.. fast det g'ller ju bara om du ska snurra 7or o mer (typ)... Men om jag var du skulle jag börja med fs på små kanter.. fast det är ju bara att testa och känna vad som känns bäst peacee [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
360 frontside eller backside?
Tillbaka
Topp