Det kan ju bero på att de flesta snurrar åt vänster naturligt, alltså om man skulle åka skidor lr om man bara står på marken typ... ni fattar.maft sa:men asså generellt sätt så är det så här, vet ej varför:S : åker du regular så börjar amn snurra frontside, åker man goofy så börjaar man snurra backside. hoppa inte på mig och säg att jag har fel å shit, kan mycket väl hända att jag har fel men av alla jag har sett så brukar regular åkarna snurra fs först och goofy åkarna bs,, menmen jag kna ha fel..
a fan prova att köra det i rätt små hopp till att börja med då kan du ju prova båda hållen, för att sedan känna vilket som känns bäst.
byte till duckat igår :D funkar hur bra som helst!! sätter bättre switch trix nu me :Dblizzy sa:Ja tycker det är skönare att åka duck'at även om jag bara åker framåt, så för mig är det "lättare" att snurra med duckstance.. men det är ju bara en smaksak när det inte gäller att åka switch..
Däremot är det lättare att snurra med bredare stance för då står man närmre kanten vilket ger mindre hävstångseffekt när man försöker dra runt brädan..