360

360
på studsmattan kan jag 180 till 1440 men när det gäller skidor så kan jag inte ens få till en 360. nån som har något tipps hur man får till en 360? jag kan 180 på skidorna nu. det tar liksom stopp när jag försöker med 360 men jag kommer bara till 180.

360
SKjut ifrån riktigt med benen på kicken och fuska lite med snurren genom att börja snurra på kicken så att du får igång rotationen, annars är det bara att testa och våga!

Lycka till!

360
jag testade 360 i romme och det gick ''fint'' första gången fick en sexig 180. ta bara i nått i sjuhelsike på ett litet hopp som jag gjorde så går det

360
jag testade 360 i romme och det gick ''fint'' första gången fick en sexig 180. ta bara i nått i sjuhelsike på ett litet hopp som jag gjorde så går det

360
usch jag ahde jätte problem innan jag lärde mej göra 360. men jag tog ett sånt där litet hopp vid kanten av backen å kollade runt alla hundraåttis så att kroppen var runt 360 utom benen som var 180 eller hur man ska säga.. sen la jag bara på benen mer å mer, de tog ett tag men tillslut gick de. hehehehe

Tillbaka
Topp