Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tröjan är 90 cm...Pettsano sa:sjukaste tröjorna jag sett!!!
skulle lätt köpt en om dom inte var så långa:/...ni skulle inte kunna försöka få en tröja som e ungefär mellan 85-90 cm lång?
det är precis det som vi skissar på till nästa modell, det känns lite som att alla i detta forum har samma tankar kring kläder. det är kulRoosvall sa:som min kompis sa idag. precis under hakan skulle man kunna ha en 1-2 dm öppning. alltså som en påbörjad ziphood fast bara under hakan. anyways det skulle vara som en rand av det vita tyget med 3 st knappar som är likadan som dom som sitter på fickan.
Svårt att förklara utan bild.
Men, snälla behåll längden på dom. sjukt najs när de är lite längre, och kanske lite större för de sitter lite för tajt nu.
jag har inte testat dom, fast det där med dom sitter för tajt tror jag inte på. tycker att det är grymt om det är långa och smala hoodies, är jobbigt att måste sy in så det inte fladdrar runt så fort man köper över XXLManndel sa:det är precis det som vi skissar på till nästa modell, det känns lite som att alla i detta forum har samma tankar kring kläder. det är kulRoosvall sa:som min kompis sa idag. precis under hakan skulle man kunna ha en 1-2 dm öppning. alltså som en påbörjad ziphood fast bara under hakan. anyways det skulle vara som en rand av det vita tyget med 3 st knappar som är likadan som dom som sitter på fickan.
Svårt att förklara utan bild.
Men, snälla behåll längden på dom. sjukt najs när de är lite längre, och kanske lite större för de sitter lite för tajt nu.![]()
haha okej förlåt då, tyckte bara att 58 cm i omkrets lät rätt braRoosvall sa:"jag har inte testat dom, fast det där med dom sitter för tajt tror jag inte på."
ehrm. kanske ska lite på en som har testat dom?
Jag säger inte att dom ska köra så de fladdrar. Utan bara lägga till 5-10 cm. jag tycker också det är skitnajs när det inte fladdrar utan är åt det tajtare hållet. Men som det är nu kan det vara svårt att ta stora steg t.ex.
Eller så kan man kanske göra dom i stretchtyg. Det är vilket som. Bara man behåller "tajtheten" men ändå så man kan röra benen.
///O
hahaha ja vet 58 cm i omkrets är skitbra... när det sitter runt midjan! :Dkrow sa:haha okej förlåt då, tyckte bara att 58 cm i omkrets lät rätt braRoosvall sa:"jag har inte testat dom, fast det där med dom sitter för tajt tror jag inte på."
ehrm. kanske ska lite på en som har testat dom?
Jag säger inte att dom ska köra så de fladdrar. Utan bara lägga till 5-10 cm. jag tycker också det är skitnajs när det inte fladdrar utan är åt det tajtare hållet. Men som det är nu kan det vara svårt att ta stora steg t.ex.
Eller så kan man kanske göra dom i stretchtyg. Det är vilket som. Bara man behåller "tajtheten" men ändå så man kan röra benen.
///O. fast man tycker ju självklart olika
97 cm e den väl:PManndel sa:tröjan är 90 cm...Pettsano sa:sjukaste tröjorna jag sett!!!
skulle lätt köpt en om dom inte var så långa:/...ni skulle inte kunna försöka få en tröja som e ungefär mellan 85-90 cm lång?