-

• Trådstartare Trådstartare S-N
  • Start datum Start datum
-
sjukaste tröjorna jag sett!!!

skulle lätt köpt en om dom inte var så långa:/...ni skulle inte kunna försöka få en tröja som e ungefär mellan 85-90 cm lång?

-
Grymt snygga, men lite för långa, jag menar att det är nog fler som köper om ni gör lite kortare, asså de ska vara långa men om man inte är 180 cm så är de lite för långa.

/J

-
riktigt fina som jag sa i den förra tråden med men tycker priset är lite saftigt för ett nystartat märke.

men alla är ju pengakööåta som vanligt:)

-
sjukligt cleana.
skulle vara coolt med en ziphood. heller någon tröja i fler färger, alltså inte bara fickan och innertyget som är en annan färg, utan typ en tvåfärgad tröja.
lite dyrt kanske, men men, smakar det så kostar det.

-
Jag personligen tycker det ser gansak fult ut när dom går ner till knäna. Tröjorna e sjukt snyggga. Jag skulle lätt köpa en om ni ändrar så att dom kanske är vid rumpans slut eller nåt sånt. iallafall kortare.

jag är 182 lång.

-
som min kompis sa idag. precis under hakan skulle man kunna ha en 1-2 dm öppning. alltså som en påbörjad ziphood fast bara under hakan. anyways det skulle vara som en rand av det vita tyget med 3 st knappar som är likadan som dom som sitter på fickan.

Svårt att förklara utan bild.

Men, snälla behåll längden på dom. sjukt najs när de är lite längre, och kanske lite större för de sitter lite för tajt nu.

-
Roosvall sa:
som min kompis sa idag. precis under hakan skulle man kunna ha en 1-2 dm öppning. alltså som en påbörjad ziphood fast bara under hakan. anyways det skulle vara som en rand av det vita tyget med 3 st knappar som är likadan som dom som sitter på fickan.

Men, snälla behåll längden på dom. sjukt najs när de är lite längre, och kanske lite större för de sitter lite för tajt nu.
det är precis det som vi skissar på till nästa modell, det känns lite som att alla i detta forum har samma tankar kring kläder. det är kul :)

-
Jag tycker dom var sick som dom var, längden i combo med designen gör ju själva grejen, tror inte den blir lika snygg kort, så behåll längden som den är.

-
Manndel sa:
Roosvall sa:

det är precis det som vi skissar på till nästa modell, det känns lite som att alla i detta forum har samma tankar kring kläder. det är kul :)
jag har inte testat dom, fast det där med dom sitter för tajt tror jag inte på. tycker att det är grymt om det är långa och smala hoodies, är jobbigt att måste sy in så det inte fladdrar runt så fort man köper över XXL

-
"jag har inte testat dom, fast det där med dom sitter för tajt tror jag inte på."

ehrm. kanske ska lite på en som har testat dom?
Jag säger inte att dom ska köra så de fladdrar. Utan bara lägga till 5-10 cm. jag tycker också det är skitnajs när det inte fladdrar utan är åt det tajtare hållet. Men som det är nu kan det vara svårt att ta stora steg t.ex.
Eller så kan man kanske göra dom i stretchtyg. Det är vilket som. Bara man behåller "tajtheten" men ändå så man kan röra benen.

///O

-
ni kanske borde göra 2 modeller. Alltså att ni har likadan design men ena är lika lång eller t.o.m längre medans än är kanske 3-4 dm kortare. Eftersom att majoriteten säger att dom vill ha kortare.

-
Roosvall sa:
"jag har inte testat dom, fast det där med dom sitter för tajt tror jag inte på."

Jag säger inte att dom ska köra så de fladdrar. Utan bara lägga till 5-10 cm. jag tycker också det är skitnajs när det inte fladdrar utan är åt det tajtare hållet. Men som det är nu kan det vara svårt att ta stora steg t.ex.
Eller så kan man kanske göra dom i stretchtyg. Det är vilket som. Bara man behåller "tajtheten" men ändå så man kan röra benen.

///O
haha okej förlåt då, tyckte bara att 58 cm i omkrets lät rätt bra :). fast man tycker ju självklart olika

-
krow sa:
Roosvall sa:

///O
haha okej förlåt då, tyckte bara att 58 cm i omkrets lät rätt bra :). fast man tycker ju självklart olika
hahaha ja vet 58 cm i omkrets är skitbra... när det sitter runt midjan! :D

-
Passformen är grymt snygg, lite väl lång bara. Vore snyggt om de var bredare högre upp och smalnade mer nere. Skönt att nån gör nåt nytt hur som helst.

-
sjukt grymma ! priset är bra. hoppas man får det man betalar för bara, efter som att det är ett okänt märke. men lite större utbud hade inte skadat! storleks guide m.m. men fan jag diggar det stenhårt! :) kepp it up.

Liknande trådar

D
Svar
8
Besök
2 K
D
Svar
22
Besök
3 K
D