540 Hjälp

540 Hjälp
asså eftersom du ska göra det på fredag föreslår jag en stadig middag med mycket kolhydrater på torsdag. gärna långa kolhydrater, typ pasta med kanske bacon (för att få den där sältan som behövs). ALTERNATIVT köttfärssås, det fungerar alltid. till denna måltid föreslår jag ett glas lättmjölk eller mellanmjölk om du är ung och behöver starkare ben. du vill ju inte bryta benet på fredag. sen tycker jag du går ut och firar på fredagkväll om du sätter det bra! kanske ta en liten godisbit tillsammans med en god bok framför en skön brasa eller kanske i badet (använd gärna badsalt, det förhöjer njutningen).

utöver det har jag inte så mkt tips, lycka till!

540 Hjälp
JUSTE! kom ihåg att gå och lägga dig tidigt på torsdag och glöm inte lyckosparken där bak av mor din :)

puzz puzz

540 Hjälp
haha men snälla någon finns det några knep utöver jacob westerlund eller vad han heter på freeride...? Jag försöker allt i hans guide men när man väl är i backen går allt fort..

540 Hjälp
henkish_92 sa:
haha men snälla någon finns det några knep utöver jacob westerlund eller vad han heter på freeride...? Jag försöker allt i hans guide men när man väl är i backen går allt fort..
hahaha jacob westerlund..

540 Hjälp
okay men det här hoppet var inte riktigt gjort för trixors och jibbing eller vad det heter.. men jaja.. får väl slänga mig utför ett nytt hopp på fredag och chansa...

540 Hjälp
Jag vet hur det är! Hade själv detta problemt i början av sessongen :S
Hur mkt du än kollar på trick tips lär man sig inte! Det kommer när ma är redo för det...
(Tar olika lång tid för alla)

Lycka till mannen!!

540 Hjälp
när du kommit runt 360 fortsätt att titta runt axeln och förösk bara att fortsätta rotationen, var inte rädd att landa fel

sjukt dåligt tips men det är svårt att förklara

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp