ja men vafan du lär väl känna ungefär hur mycket du ska ta i om du har provat några gånger, ta i nånstans mittemellan dåmaff sa:då går det till 720 - 900 mega faceplant
aa dee kan heendajokke_900 sa:du kommer 90 grader för kort. nee men du kanske tittar på landningen. vågar liksom inte runt.
fortsätt träna, fortsätt träna...
okej tack för tipset men jag klarar vanlig 180 bra iaf.Poontuss sa:du värkar ha problem med att landa fakie om du sätter det switch, mitt tips är att kolla upp mot landningen när du landar
men om du drar en 180 i ett bigjump så snurrar du mycket sakta och kan koncentrera dej på att landa perfekt ganska länge... när du testar 540 så tänker du för mycket på att snurra bra, sen när det kommer till landningen blir du överraskad och hinner inte vrida runt sista biten ? bara gissningar men försök tänk lite mer på landningen... bara att öva!maff sa:okej tack för tipset men jag klarar vanlig 180 bra iaf.
tror det är det serrujokke_900 sa:du kommer 90 grader för kort. nee men du kanske tittar på landningen. vågar liksom inte runt.
fortsätt träna, fortsätt träna...