Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har inget med produkten att göra om din binding går sönder? Vatten har kunnat komma in i hålen och sedan fått kärnan att ruttna?emildysholm sa:efter 2 dagar gick min bindning sönder och åkte till affären och de fixa den. 2 dagar efter går min tail sönder efter jag har bonkat snö :S
skistoppern lossnaBjo-rnR sa:Har inget med produkten att göra om din binding går sönder? Vatten har kunnat komma in i hålen och sedan fått kärnan att ruttna?emildysholm sa:efter 2 dagar gick min bindning sönder och åkte till affären och de fixa den. 2 dagar efter går min tail sönder efter jag har bonkat snö :S
Åker man park får man räkna med att en eller annan skistopper pajar.emildysholm sa:skistoppern lossnaBjo-rnR sa:Har inget med produkten att göra om din binding går sönder? Vatten har kunnat komma in i hålen och sedan fått kärnan att ruttna?emildysholm sa:efter 2 dagar gick min bindning sönder och åkte till affären och de fixa den. 2 dagar efter går min tail sönder efter jag har bonkat snö :S