6 år gammal tjej Rippar

6 år gammal tjej Rippar
SverigeTomten sa:
Om tio år så kommer hon göra saker som inte ens dagens herrklass kommer i närheten till.

Släng er i väggen Brogan, Harlaut & co!
Visst hon är en riktigt sjuk talang. Men nej hon kommer inte kunna komma upp i herrarnas standard idag. Tyvär Sverigetomten.

6 år gammal tjej Rippar
J-rockner sa:
SverigeTomten sa:
Om tio år så kommer hon göra saker som inte ens dagens herrklass kommer i närheten till.

Visst hon är en riktigt sjuk talang. Men nej hon kommer inte kunna komma upp i herrarnas standard idag. Tyvär Sverigetomten.
Tvivlar på att
HH drog 720 vid 6 års ålder så jo det kan nog stämma som sverigetomten säger

Senast ändrad:
6 år gammal tjej Rippar
kumlinan sa:
J-rockner sa:
SverigeTomten sa:

Tvivlar på att
HH drog 720 vid 6 års ålder så jo det kan nog stämma som sverigetomten säger
Om 10 år skrev tomten. Då är hon 16 med enkel matematik. Och vad HH som du tog som exempel gjorde då som 16 åring var ju rätt sjukt. Och det jag tror tomten menar är att hon kommer slå DAGENS toppåkning. Det vi ser i dagens skidfilmer altså. Det tror jag blir svårt. Men ingenting är ju omöjligt!=)

Jag tvivlar inte på henne att hon kommer bli världens bästa damåkare och jag önskar henne all lycka i framtiden.

Senast ändrad:
6 år gammal tjej Rippar
Sick. Såg jävligt radiostyrd ut i skidtekniken dock^^.
Sedan J-Rockner hon kommer ge många smisk ink HH.

6 år gammal tjej Rippar
v-larsson sa:
Hogizz sa:
Man vet att man är bra när man snurrar mer än sin ålder.
Diasastern och 7an var sick
Vadå? finns ju hur många som helst som lägger 1080 och jag tror inte ens man kan bli så gammal.

Sjukt duktig var hon, var är hon ifrån? Norsk?
Estnisk tjej född 2002, alltså 7 år.

Hoppas hjärnan inte spökar när hon blir äldre, små barn brukar ju vara ganska vilda tills dom fattar att dom kan slå ihjäl sig...

Kul att se

6 år gammal tjej Rippar
Alltså är det ett skämt? Jag nästan skämms eftersom hon typ var bättre än mig i kickarna...

6 år gammal tjej Rippar
SverigeTomten sa:

nej, tomten, det kommer hon inte, hon kommer bli sjuk, men hon slänger inte sw 16, kangaro och dubbelcorkar när hon är 16 vilda vårar. om hon ens håller på så länge. underbarn brukar ha ganska drivande föräldrar, vilket kan resultera i att dom slutar. men om hon fortsätter borde hon bli bra

6 år gammal tjej Rippar
v-larsson sa:
Hogizz sa:
Vadå? finns ju hur många som helst som lägger 1080 och jag tror inte ens man kan bli så gammal.

Men ditt pucko. Säger du "10:a" istället för 1080, vips så får du fram det som föregående talare menade. Jag tror inte hon är över 720 år heller. Jag får ont i huvudet.

6 år gammal tjej Rippar
nealsson sa:
v-larsson sa:
Hogizz sa:

Men ditt pucko. Säger du "10:a" istället för 1080, vips så får du fram det som föregående talare menade. Jag tror inte hon är över 720 år heller. Jag får ont i huvudet.
whooosh.jpg

Det är kul att vara rolig.

6 år gammal tjej Rippar
galet säker...extra skönt att se här inne dessutom, där det finns trådar som säger att barn inte ska få vara i parken...

6 år gammal tjej Rippar
www.kellysildaru.com

Sjukt coolt!
Det här är nog bara början, när öststats-gymnasttränare inser vilka pengar det finns i jibbing lär det nog dyka upp fler småbarn i parken. Tur för Jon Olsson att han redan tjänat sina pengar... Tror det kommer railas hen hel del i rumäninen i framtiden...

Tillbaka
Topp