Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var med om att dom var riktiga rövhöl i sommras också. Hade beställt för över 3000kr men leveransen var sen så jag han inte hämta ut dom innan jag skulle iväg en vecka på semester. När jag kom hem låg en avi i brevlådan som sa att dom senast kunde hämtas ut samma dag. Så jag pallrade mig till ica snabbt som fan för att hämta ut det. Men då hade det redan gått tillbaka en dag för tidigt. Så jag ringde till junkyard och sa som det var. I mina ögon känns det ju helt omöjligt att paketet gått iväg från ica i örebro och till trollhättan och junkyard för att dom sedan ska ha packat upp varorna igen... Men det var vad dom sa...OOi sa:tycker junkyard service har blivit skrämmande dålig.
beställde nyss grejer för några tusenlappar å bad om att få medskickat lite stickers. grejerna kom i en svart sopsäck som det hade skurits ett hål i under transport å åstadkommit en reva i en tröja. inga stickers följde med och dem hade dragit 60 kr för mycket från kontot.
mailen tar flera dagar för dem att svara på.
dem är fett dryga när man ringer å snackar med dem
Yes pratade precis med Danne om en krånglande order och han fixade det direkt! Super trevliga är dom! Så jag rekommenderar dom starkt!Dirtbiker sa:Steepstore!
Manne och Danne, verkar inte finnas skönare dudes. Var in på deras lager på Frösön för ett tag sedan och hämta ut en beställning och har nog aldrig haft ett trevligare och enklare bemötande. Gynna steepstore!
Go steep!
Steep är sjukt bra, manne och danne är riktiga eldsjälar som lägger massor av sin egen privata tid på att resa runt och göra saker för andra, som tex Make It Happen och alla andra event de kört och kommer köra.Pl0PPEN sa:steepstore är sjukt bra service och dom skickar saker snabbt... dom har dock inte sådär jätte stort utbud...
har jag fattat fel? menar inte junkyard always online, never inline alltså alltid online aldrig i kö? XDRailson sa:Steepstore, no doubt!
Steep ställer fasen upp att lägga ut pengar för åka runt i hela sverige och låter oss vara med på deras railjam gratis! Shyssta som tusan och ställer upp!
Junkyard har dock fina producter, Men saker som att dom heter always online, never inline or ski och att dom tar in kläder från skidmärken och lägger kläderna under rubriken " snowboard jackor/byxor" är ju förjävligt?!?
de är sånna som dom som sprider hat på internet!
Go steep or go home!
Woord!Julben sa:sportstyle.se abo abo abo