7 timmar kvar : 1500Kr/2personer till Tignes

spOnkan

Medlem
Hejsan,

Det fungerade inte speciellt bra med att bjuda ut resan här på freeride.nu. Så efter diverse tillbakataganden av bud och annat så har jag lagt upp resan på qxl.se, en auktionssajt. Utropspriset där är nu 1 krona. Auktionen håller på¨tills på Fredag

Adressen till auktionen är : http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/SV/QXL/PR/Q1016775518/_37205488

>> RR <<

Hejhej,

Igår vann jag en skidresa för 2 personer till Tignes under höstlovet med Lion Alpin. Glaciäråkning på Grande Motte står på schemat. Resan är värd ca 5900 och då ingår buss Helsingborg-Tignes + boende. Anslutningsbussar finns.

Tyvärr kan jag inte åka, så jag tänkte kolla om det var någon här på Freeride.nu som var intresserad. Lägg ett bud så kan vi prata.

När: 26 okt - 2 Nov
Till: Tignes (Val Di`sere)

Om Tignes här på Freeride: http://www.freeride.nu/skidorter/resort.phtml?id=143

>> RR <<

Kan du inte fixa ditt schema och va ledig? Så åker du å jag!
Det blir som Mikkelsen och Persbrandt det...

Låter intressant, är väldigt intresserad av dessa 2 platser. Vad är priset?

Mvh -Robban-

Jag är jävligt sugen på att åka.
Bjuder 3000.
Maila mig så kan vi snacka mer om saken.

Ok, så här ligger det till. Jag kommer att vara borta hela helgen Tors-Sön utan möjlighet att kolla internet. Alltså får ni sköta budläggningen själva på denna tråd, och när jag kommer hem på söndag kväll så säljer jag resan till det högstbjudande. Lämna mobil på min freeride-mail om ni vill att jag ska ringa er då.

Just nu kostar resan 3500, dvs 1750 kr/person.

Tack och hej!

>> RR <<

Oj, nu får du nog ändra rubriken Ragnar... Ta bort ordet "jättebilligt". =) 4500 spänn e ju inte sjukt billigt bara för resa o boende.. Men visst tusan blir man sugen på att åka lite glaciär!! Kom igen, bjud över nu!! ...Spännande att följa...

Nu känner jag mig dum, blir tvungen att ta tillbaks mitt bud på 4500kr eftersom kompisen jag åkt med inte hade riktigt koll på sitt liv å trodde att han var ledig, men iccke... Så budet ligger väl nu på 3500, bara å bjuda över...

Helvete vad grinig man kan bli!

Har resan blivit såld än eller har alla budgivare dragit sig ur i sista stund? E d lagligt att göra d på en aktion..?

ja du måste köpa om du lägger bud. Verkar inte vara många som vill ha resan tyvärr. Kom igen nu freeride:are 750 kr för resa och boende är väl en bra deal?

>> RR <<

grattis som fan! grymt bra pris, trodde att alla skulle hetsbjuda men...hade jag inte varit på fest kanske jag hade bjudit över :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp