Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
öhh 720isarna har väl kommit ut i nytt utseende i år?..skulle väl chansa på att dom ligger runt 3 laxar=)
men köp begagnat o få dubbelt så bra skidor för samma pengar!!
på stadium i stockholm får man hosta upp 2499 :- för ett par salomon 720 av senaste modellen, dvs den med den fula orange/gula färgen... alltså samma pris som de reat ut Mad_Trix för under helgen... (som är en jävligt mycket bättre skida...)