Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
håller till 100% med=))Hammpus sa:älskar tråden
yep, gissar att de har ungefär 10 lönnmördare på väg mot deras hus just nu!Kula82 sa:fly landet och byt namn! Dom behöver inte ens regplåten.. dom säger hur skåpbilen såg ut så kopplar CSI upp sig mot sin satelit och skapar en 3D-bild så får dom fram era ansikten...
jag skulle säga att ni e gaaaanska rökta nu.
Om arbetsplatsen var inhägnad och om entrepenören börjar bli less på stöld så lär olaga intrång samt stöld bli rimliga åtalspunkter. Dessutom om det var en klart planerad kupp, där en skåpbil med plats för röret införskaffats efter "spaning".DanielNilssson sa:Nerrå
men det e väll ingenting , Jag menar ett plaströr ?
vad ska hända dom har ju överdrivet mycke rör som dom kan ta så ..
Det blir nog inget av det , Men det är vad jag tror
haha, vi får väl hoppas att det är ironi..swagjack sa:Tje ja å min bror snodde nyss ett pvc rör på en arbetsplats med en skåpbil, och vi har för oss att de va folk som såg oss + att ja satt där bak i skåbilen med en dörr öppen å hållde i röret. Finns det chans att dom larmar å skriver ner plåtnummret eller skiter dom i ett litet fjuttrör?
hahaha det där var det roligaste här på väldigt längeFiberteknologi sa:Laserturken kanske är på jakt efter dig!
du har tur duA-LL-E sa:haha varför köpte ni inte bara ett för typ 200kr?
själv får jag gratis pvc rör![]()
sossar!?A-LL-E sa:haha varför köpte ni inte bara ett för typ 200kr?
själv får jag gratis pvc rör![]()