.

T

Thomsson

Guest
O yeah! Sno ett rör som kostar max 200 spänn!(oranget PVC), Värt fan!

Kula82

Ny medlem
fly landet och byt namn! Dom behöver inte ens regplåten.. dom säger hur skåpbilen såg ut så kopplar CSI upp sig mot sin satelit och skapar en 3D-bild så får dom fram era ansikten...
jag skulle säga att ni e gaaaanska rökta nu.

Senast ändrad:

Victors

Ny medlem
Har redan ringt polisen, förhoppningsvis kan de spåra din IP. Förstår du innebördet av din handling? Lär bli Kumla för din del, i värsta fall ett arbetsläger i Kiruna.

martindahmartin

Ny medlem
Kula82 sa:
fly landet och byt namn! Dom behöver inte ens regplåten.. dom säger hur skåpbilen såg ut så kopplar CSI upp sig mot sin satelit och skapar en 3D-bild så får dom fram era ansikten...
jag skulle säga att ni e gaaaanska rökta nu.
yep, gissar att de har ungefär 10 lönnmördare på väg mot deras hus just nu!

DanielNilssson

Ny medlem
Ring o säg :
Tja!
Jag var precis på eran arbetsplats o snodde ett pvc rör från er.
jag undrar om ni såg mitt reg. nummer?
Vad kommer ni göra / får jag röret eller kommer polisen : ) ?

Nerrå
men det e väll ingenting , Jag menar ett plaströr ?
vad ska hända dom har ju överdrivet mycke rör som dom kan ta så ..
Det blir nog inget av det , Men det är vad jag tror

Heinz_p

Ny medlem
DanielNilssson sa:
Nerrå
men det e väll ingenting , Jag menar ett plaströr ?
vad ska hända dom har ju överdrivet mycke rör som dom kan ta så ..
Det blir nog inget av det , Men det är vad jag tror
Om arbetsplatsen var inhägnad och om entrepenören börjar bli less på stöld så lär olaga intrång samt stöld bli rimliga åtalspunkter. Dessutom om det var en klart planerad kupp, där en skåpbil med plats för röret införskaffats efter "spaning".

Mitt råd: Sanningen varar längst. Gå dit, be om ursäkt och fråga om ni kan få köpa det.

Grilljanne

Ny medlem
swagjack sa:
Tje ja å min bror snodde nyss ett pvc rör på en arbetsplats med en skåpbil, och vi har för oss att de va folk som såg oss + att ja satt där bak i skåbilen med en dörr öppen å hållde i röret. Finns det chans att dom larmar å skriver ner plåtnummret eller skiter dom i ett litet fjuttrör?
haha, vi får väl hoppas att det är ironi..

F

FabbeH

Guest
Förhandla istället! Håll röret som gisslan så kommer dom inte våga ringa snuten, det är mitt råd

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp