-

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
-
Eventet blir nog toppen med en så engagerad typ som dig.

Ändrade innehållet då du Trådskaparen själv har raderat sina inlägg.

Senast ändrad:
-
NathalieY sa:
tack för ditt tips om O var dock bra, inte därför jag vill ha kontakt med jon men kom på att jag har ju själv varit på skistar och borde känna någon som taggar på eventet genom det.
Du har säkert många du kan kontakta i ditt nätverk som du fick när du studerade till Event samordnare. Bara tänka till och sen söka upp dem.

Om du skriver platsen även här i tråden så kan alla lokalbor ansluta till tråden, förstår inte varför det ska vara så hemligt nu när du vänder dig till Freeride. Mer öppenhet skapar bättre chans till flera svar.

Senast ändrad:
-
NathalieY sa:
Tack, för svaret. Vet inte vilka som tävlar eller arrangerar samt märken som fortfarande är intressanta på marknaden.
Rent lokalt, kan man nästan glömma sponsring. vi kanske kan skrapa ihop en byggställning och så. Men det ligger flera timmar sälj bakom vilket vi inte har över till att driva detta projekt.
Jag vet en som bor i din stad förutom han jag nämnde i PM:et som har ett aktuellt varumärke samt som kan säljgrejer. Men frågan är om han vill göra det gratis och skriva de tipsen här i tråden, vet inte om han är med i föreningen på orten heller.

Senast ändrad:
-
Inlägget är numera sekretessbelagt. :cool:

Senast ändrad:
-
Ja.. varför har du tagit bort dina inlägg? Ett forum handlar om att hjälp varandra nu förstör du hela tråden. Undrar andra personer samma sak blir det svårt att få hjälp av denna tråd.

-
Jag raderade forumtråden eftersom det mestadels verkar gå ut på att säga att jag inte borde hjälpa den här klubben med att få igång eventet.
Dessutom lades det ut lite för mycket information, som man då kan finna om man vill.

Har kontaktat ansvarige och förhoppningsvis så hinner han med att skriva det han önskar hjälp med, då jag tydligen inte "borde" hjälpa han då jag personligen är intresserad av att få eventet fungerande. Hoppas verkligen att han använder sig av den information jag har gett han och ser möjligheterna.

Ni verkar i övrigt väldigt hjälpsamma på freeride's forum.
Får jag ett event jag kan prata med öppet om, eller längre in i projektet så kommer det att bli mer öppen diskussion.

Tack för visat överseende.

-
NathalieY sa:
Jag raderade forumtråden eftersom det mestadels verkar gå ut på att säga att jag inte borde hjälpa den här klubben med att få igång eventet.
Dessutom lades det ut lite för mycket information, som man då kan finna om man vill.

Har kontaktat ansvarige och förhoppningsvis så hinner han med att skriva det han önskar hjälp med, då jag tydligen inte "borde" hjälpa han då jag personligen är intresserad av att få eventet fungerande. Hoppas verkligen att han använder sig av den information jag har gett han och ser möjligheterna.

Ni verkar i övrigt väldigt hjälpsamma på freeride's forum.
Får jag ett event jag kan prata med öppet om, eller längre in i projektet så kommer det att bli mer öppen diskussion.

Tack för visat överseende.
Nu tolkar du allt för mycket negativt tycker jag. Jag vill självklart att du ska hjälpa klubben att få till eventet men även komma med tydlig info om förutsättningarna som stad, namn på förening för att du ska få rätt hjälp och tips. Då tyckte jag det var viktigt att veta din roll i det hela om det var föreningen eller du som styrde och vilka andra som var inblandade i det hela. Ingen annan har ju tipsat dig förutom jag och jag vet att det finns många mer kunniga på Freeride om det område som du söker nämligen freestyle/jibb arrangemang.

Jag hoppas att den ansvarige tar till sig de tips jag gett dig och att eventet blir av. Om det blir så kan du sen tipsa Freeridekalendernnär allt är "packat och klart" från alla berörda. För om Freeridefolket vet det då vet den största målgruppen av besökarna det.

Lycka till!

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

D
Svar
8
Besök
2 K
D
Svar