Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kom såklart på att de va dumt att fråga på freeride.... skit samma för som sagt HH har förlängt jackan punkt slut. Kan sätta rätt mycket på att det är sant faktiskt. Vet med mig att en även sålde en sådan jacka här på Fr någon "känd" person. Va ju ett jävla överpris då de är hemmagjorda grejer, men precis som thomsson säger så är det rejält snyggt gjort. Om ni har HD på kan ni även se att mönsterna inte stämmer korrekt på den gröna jackan i slutet av editen då han kör träräcket.Spangel sa:Henke har inte förlängt sin jacka i sin welcome back edit... och jag har aldrig hört talas om någon som gjort det heller... och det låter väldigt krångligt och fult... men det är en personlig åsikt, men svara gärna på var du har hört att han förlängt sin jacka och bild på någon som gjort det?
Pausade dessutom vid 0:16, och visst stämmer mönstret inte riktigt!jeppenator sa:Henrik har klippt sönder ett par byxor i samma färg och sytt på längst ned på sin jacka. samma med simon ericsson och AJ kempainen som också åkt i den jackan förra året.. synd att salomon inte gjorde någon "LÅNG" jacka som föregående år!pb16 sa:så kort är den inte för henrik harlaut har den i welcom back edit och då är den ner till knäna nästan..
Däremot är den snygg som tusan, kan inte säga annat om det!![]()
Haha! Ja intressant att jag hade rätt fakta bakom mitt uttalande iaf! Men har nu iaf satt personen som ska sy i verket så vi får se slutresultatet! Blir antingen flipp eller flopp! Men skit samma fick ju inte det svaret jag var ute efter vilket som! HohoSpangel sa:Hittade nu i en gammal tråd, verkar som att du har rätt faktiskt :D
Pausade dessutom vid 0:16, och visst stämmer mönstret inte riktigt!jeppenator sa:Henrik har klippt sönder ett par byxor i samma färg och sytt på längst ned på sin jacka. samma med simon ericsson och AJ kempainen som också åkt i den jackan förra året.. synd att salomon inte gjorde någon "LÅNG" jacka som föregående år!pb16 sa:så kort är den inte för henrik harlaut har den i welcom back edit och då är den ner till knäna nästan..
Däremot är den snygg som tusan, kan inte säga annat om det!![]()