Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror att det var runt 200 poäng förra insökningenalbinnystrom sa:Tjena jag funderar också på att söka in till FR.
ganska medelmåttig jag med tror jag...
men är det några som vet intagnings poängen för 94:or??![]()
Intagningspoängen var runt 230!larssaa sa:Tror att det var runt 200 poäng förra insökningenalbinnystrom sa:Tjena jag funderar också på att söka in till FR.
!
chilla lite nu Hugo.. bara för att du går där så är det inte bäst4front sa:fuuck FR!!!!
gå här på V.I.G istället, mycket bättre utbildning samt att det är sjukt bra möjligheter!
det är ett specialutformat handel- och turismprogram som ger behörighet till högskolan.Frostyz sa:Kommer det finnas kvar nu när det blir ny gymasieskola?
Det hade ju varit roligt att söka dit då man förmodligen utvecklas enormt på skidor men tyvärr så blir det nog inte så. Bor utanför Karlstad så studentlägenhet är ju ett måste. Sedan har de bara hadelsprogrammet där vilket jag helst inte vill gå. Anledning är helt enkelt att det inte längre är högskolebehörigt. Synd att de inte har något högskoleförberedande program för då hade detta varit ett mycket intressant alternativ. Är det ett riksidrottgymnasium eller ett regionalt?
Detta spelar ju stor roll för de som söker fran andra delar utav sverige och även hur svårt det är att komma in. Är det riks så går man på hur duktig man är på skidor tror jag. Skulle det vara regionalt är det lättare att komma in på betyg (förutsatt att man har ganska höga betyg). Dock så är man lite sugen med tanke på skidor 3 ggr i veckan i riktigt fina parker.
hahaha flytta till kiruna känns ju inte värt alls. Malung ligger mitt i sverige och man åker i Sveriges bästa park, tränar med sjukt bra tränare så att man pallar med vintern, får högskolebehörighet, kan ju inte bli bättre typ...fast jag tror dej det är säkert jättefina möjligheter att gå i kiruna, om man vill bli rymdforskare4front sa:fuuck FR!!!!
gå här på V.I.G istället, mycket bättre utbildning samt att det är sjukt bra möjligheter!
Men blir det så nu när det är ny "gymnasieskolaregel". Den berör ju oss som är födda från och med -95 och uppåt. Går det att komma in på betyg på gymnasiet?pfernvik sa:det är ett specialutformat handel- och turismprogram som ger behörighet till högskolan.Frostyz sa:Kommer det finnas kvar nu när det blir ny gymasieskola?
Det hade ju varit roligt att söka dit då man förmodligen utvecklas enormt på skidor men tyvärr så blir det nog inte så. Bor utanför Karlstad så studentlägenhet är ju ett måste. Sedan har de bara hadelsprogrammet där vilket jag helst inte vill gå. Anledning är helt enkelt att det inte längre är högskolebehörigt. Synd att de inte har något högskoleförberedande program för då hade detta varit ett mycket intressant alternativ. Är det ett riksidrottgymnasium eller ett regionalt?
Detta spelar ju stor roll för de som söker fran andra delar utav sverige och även hur svårt det är att komma in. Är det riks så går man på hur duktig man är på skidor tror jag. Skulle det vara regionalt är det lättare att komma in på betyg (förutsatt att man har ganska höga betyg). Dock så är man lite sugen med tanke på skidor 3 ggr i veckan i riktigt fina parker.
det är ett regionalt gymnasium så alla kommuner hjälper ju inte till med bidrag och sånt. annars är det sjukt kul att gå här, alla i klassen blir så sjukt bra kompisar direkt och alla bor på samma ställe så man har alltid kul!
Du har tydligen ingen koll på någon av skolornaLab-teneighty sa:fuck fr. gå vinterakron i åre !!!
Aaa kiruna är ju as nice! ingen kanon snö, utan ni ska bara använda natursnö i backen så de lär ju ta ett tag. + ingen schemalagd åkning så ni måste skolka lektioner och ta igen sen! + att ni knappt får upp någon park!4front sa:fuuck FR!!!!
den som kom in på lägsta poäng hade 225pege sa:Intagningspoängen var runt 230!larssaa sa:Tror att det var runt 200 poäng förra insökningenalbinnystrom sa:Tjena jag funderar också på att söka in till FR.
!
ingen aning hur det är med den nya ''regeln''Frostyz sa:Men blir det så nu när det är ny "gymnasieskolaregel". Den berör ju oss som är födda från och med -95 och uppåt. Går det att komma in på betyg på gymnasiet?pfernvik sa:det är ett specialutformat handel- och turismprogram som ger behörighet till högskolan.Frostyz sa:Kommer det finnas kvar nu när det blir ny gymasieskola?
det är ett regionalt gymnasium så alla kommuner hjälper ju inte till med bidrag och sånt. annars är det sjukt kul att gå här, alla i klassen blir så sjukt bra kompisar direkt och alla bor på samma ställe så man har alltid kul!
Per, varför har du så jävla dålig koll? Tjetjetjena-tjena tjena grabbar!pfernvik sa:ingen aning hur det är med den nya ''regeln''Frostyz sa:Men blir det så nu när det är ny "gymnasieskolaregel". Den berör ju oss som är födda från och med -95 och uppåt. Går det att komma in på betyg på gymnasiet?pfernvik sa:det är ett specialutformat handel- och turismprogram som ger behörighet till högskolan.
hahaha bo alltså, tjjenen tjentjena grabbarJelo sa:Per, varför har du så jävla dålig koll? Tjetjetjena-tjena tjena grabbar!pfernvik sa:ingen aning hur det är med den nya ''regeln''Frostyz sa:Men blir det så nu när det är ny "gymnasieskolaregel". Den berör ju oss som är födda från och med -95 och uppåt. Går det att komma in på betyg på gymnasiet?
okayokay!Auguust sa:hahaha bo alltså, tjjenen tjentjena grabbarJelo sa:Per, varför har du så jävla dålig koll? Tjetjetjena-tjena tjena grabbar!pfernvik sa:ingen aning hur det är med den nya ''regeln''