Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det ända som är skillnaden, förutom tip och tail design, är att det var titanal i den som hetter Soul7 och var den första Squad7 (som produktionsvarianten hette 12-13) och då kanske även...flexet? Åk-känslan? Allt? :Pdannedieharder sa:Har kört föregångaren Soul 7 ( inte den nya med samma namn) som har samma mått och mig veterligen samma konstruktion med undantag för honeycomb i topparna i tre säsonger.
Grymt kompetent skida, fartstabil, lagom styv men ändå lekfull och smidig. Lätt på foten för att vara så stor.
Det enda jag möjligtvis har emot dom är att framändan kan kännas lite väl bred ibland. Hade gärna sett samma skida 8-10 mm smalare fram.
"The new Squad 7 is metal-free, it comes in a single 190-cm length, and compared to the Super 7 it's a little wider". Fasen. Det hade du rätt i. Var STENSÄKER på att det var metall i dessa.dannedieharder sa:Nja Per är helt klart osäker på det, det exemplar jag har, har då inge titanal i sig. Det har sagts mig att det ska vara titanal i den modellen men om det är det så skulle det i så fall vara väldigt väldigt tunna stringers.
Ingen metall när jag monterade och ingen metall under belaget. Så jag skulle tro att mina skidor är sånär samma som den blå/svart/vit/röda Squad 7 fast inte massproducerade.
Den gamla SuperS7 hade väl däremot titanal.