.

OssianJ

Ny medlem
Var där förra säsongen v.8. Jag var 18 men några av polarna 17. 17-åringarna kom in överallt förutom nattklubben malaysia (som för övrigt var långt ifrån bäst). På Panda, där det är mycket svenska bartenders och artister var det lite oklart, 17-åringarna kom in där ibland och ibland inte. Alla barer kommer ni garanterat in på, saloon var den bästa enligt oss. Det är inte som i Sverige där tjejer kommer in oavsett ålder, utan om vakterna har bestämt sig för 18-års gräns är dom stenhårda, och vakterna går inte att argumentera med (stora som hus). Åk dit o röj där ni kan, de som var 17 när jag åkte var nöjda med utelivet.

Cbez

Ny medlem
Var där för två år sedan och då var Malaysia den klubb där ALLA kom in, oavsett ålder. Panda var mycket hårdare på 18-årsgräns och resten varierade från dag till dag. Så det är bara att prova och se. Falsklegg är väl egentligen aldrig att rekommendera. Åker du dit är det jävligt illa (även om risken att åka dit i alperna är minimal).

A

Alexanderlh

Guest
Jag var där för 2 år sen och var 17 men hade min kusins legg som var 18 och kom in överallt utan problem. Och vi är inte ens lika, de kollar nästan enbart på åldern på legget och inte vem som är på bilden.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp