L lundatok Ny medlem 2014-03-30 Adam, byxorna finns kvar, din mailadress funkade inte... #1 Skicka PM/e-post.
B bootfitta Aktiv medlem 2014-03-30 Adam, byxorna finns kvar, din mailadress funkade inte... #2 Nämen vad faaaan.
linder Aktiv medlem 2014-03-31 Adam, byxorna finns kvar, din mailadress funkade inte... #3 bootfitta sa: Nämen vad faaaan. Klicka för att se resterande... +1 Vafan är det här om?
Heddious Aktiv medlem 2014-03-31 Adam, byxorna finns kvar, din mailadress funkade inte... #4 @lundatok, snabel-a-tagga personen ifråga i tråden så får han en notifiering (kanske även på mejl) – större chans att han hittar inlägget då
@lundatok, snabel-a-tagga personen ifråga i tråden så får han en notifiering (kanske även på mejl) – större chans att han hittar inlägget då
L lundatok Ny medlem 2014-03-31 Adam, byxorna finns kvar, din mailadress funkade inte... #5 @heddious stort tack, problemet är att jag fick ett mailsvar på min annons med trasig adress. Så jag vet inte hans nick. Där av den märkliga tråden här.
@heddious stort tack, problemet är att jag fick ett mailsvar på min annons med trasig adress. Så jag vet inte hans nick. Där av den märkliga tråden här.
Heddious Aktiv medlem 2014-04-01 Adam, byxorna finns kvar, din mailadress funkade inte... #6 haha, okej. ja, märkligt var ordet