L
lejtzen
Guest
Adobe Premier 6.5 & Sony Video Vegas 6.0
Jag har haft Adobe Premier 6.5 väldigt länge men inte orkat ge mig på det , utan fortsatt i Movie Maker. Men nu kan jag verkligen Movie Maker utantill och vill ge mig på Premier. Jag fattar lite saker, men skulle va kul om någon kunde slänga upp en svensk tutorial sida till detta program.
Sen har jag en sak till, nästan alla mina filmer är i .avi format och fungerar inte i Premier, finns det någon add-on till Premier så dom fungerar ?
Jag har också införskaffat Sony Video Vegas 6.0, men jag har lite problem. Jag får inte mina .AVI klipp i timeline;en. Vet någon om det finns något plugin program så den klarar av .AVI ? Snälla , i need help!
Peace!
Sen har jag en sak till, nästan alla mina filmer är i .avi format och fungerar inte i Premier, finns det någon add-on till Premier så dom fungerar ?
Jag har också införskaffat Sony Video Vegas 6.0, men jag har lite problem. Jag får inte mina .AVI klipp i timeline;en. Vet någon om det finns något plugin program så den klarar av .AVI ? Snälla , i need help!
Peace!
Senast ändrad: